Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de de Scala 100A van Funke bedoeld, ik had deze vorig jaar en vond hem wat tegenvallen. De effecten waren voor mijn gevoel een stuk kleiner als in 2018 of 2019, toen ik deze ook had.
Was ook niet van plan om m nog te halen voor 200 + gelukkig, maar fijn dat mn fomo nu wat minder is :P

Transbomber en immortal gold nog nooit gehad.

Transbomber staat al in bestelling en als de juiste prijs voor de immortal gold/ ignite the sky voorbij komt voeg ik m nog toe!

Als de de Scala 100A van Funke bedoeld, ik had deze vorig jaar en vond hem wat tegenvallen. De effecten waren voor mijn gevoel een stuk kleiner als in 2018 of 2019, toen ik deze ook had.
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand de Scala 100A tegen vindt vallen. Batches vergelijken vind ik persoonlijk altijd lastig tenzij het een wereld van verschil is maar de Scala 100A is mij in ieder geval nog nooit tegengevallen.

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand de Scala 100A tegen vindt vallen. Batches vergelijken vind ik persoonlijk altijd lastig tenzij het een wereld van verschil is maar de Scala 100A is mij in ieder geval nog nooit tegengevallen.
Heb jij de 2023 versie ook gehad? Wellicht dat ik dan een slechte versie had, het blijft natuurlijk handwerk. Ik vond hem in ieder geval afgelopen jaar qua effectgrote veel minder als de boxen van o.a Magnum die ik had. De eerste keer dat ik hem had was hij echt ziekelijk goed, dat zeker!

Best gek dat er zoveel freaks zijn die de Transbomber en Immortal gold nog niet gehad hebben. Dit zijn beide producten die al behoorlijk lang op de markt zijn, zeer goed en constant van kwaliteit, goed verkijgbaar volgens mij en vaak ook nog wel voor een leuke prijs te vinden.

Ik zou iedereen die deze boxen nog niet gehad heeft aanraden om ze dit jaar te bemachtigen zodat je in ieder geval zeker weet dat ze nog in kooi zitten en dus niet aangepast zijn.
Ik ben al heel lang een freak, maar kocht nooit wat duurdere compounds haha en vwc heb ik ook niet lang geleden ontdekt

Immortal Gold heb ik ook nog nooit geschoten en heb dit jaar ook al een andere goud-compound in de collectie. Heb graag wat afwisseling, dus zit wel een beetje in twijfel.
De Transbomber heb ik al wel meerdere malen geschoten.

Heb jij de 2023 versie ook gehad? Wellicht dat ik dan een slechte versie had, het blijft natuurlijk handwerk. Ik vond hem in ieder geval afgelopen jaar qua effectgrote veel minder als de boxen van o.a Magnum die ik had. De eerste keer dat ik hem had was hij echt ziekelijk goed, dat zeker!
Ik heb de 2023 ook gehad en die was gewoon heel goed bij mij. Burst en spreiding zoals verwacht. Misschien heeft de mijne langer goed droog gestaan of die van jou een tijdje wat vochtiger of zo.

Ik kan nog wel eens balen dat ik de Pyro en Papel van Vuurwerktotaal nooit heb gehad.

te veel om op te noemen, pas laatste 3 jaar actief vuurwerk aan het stoken dus veel klassiekers gemist :(

Ik heb de 2023 ook gehad en die was gewoon heel goed bij mij. Burst en spreiding zoals verwacht. Misschien heeft de mijne langer goed droog gestaan of die van jou een tijdje wat vochtiger of zo.
Misschien dan toch maar eens kijken of ik hem nog ergens tegen kom :)

Best gek dat er zoveel freaks zijn die de Transbomber en Immortal gold nog niet gehad hebben. Dit zijn beide producten die al behoorlijk lang op de markt zijn, zeer goed en constant van kwaliteit, goed verkijgbaar volgens mij en vaak ook nog wel voor een leuke prijs te vinden.

Ik zou iedereen die deze boxen nog niet gehad heeft aanraden om ze dit jaar te bemachtigen zodat je in ieder geval zeker weet dat ze nog in kooi zitten en dus niet aangepast zijn.
Ken de transbomber inmiddels uit mijn hoofd... echter zelf nooit afgestoken. haha

Zoveel toppers op me lijstje gehad die het helaas nooit bij mij in de straat gehaald hebben. Ik denk dan vooral aan de oude toppers van Evo zoals het Fairytale assortiment, Mega Willows, Skyline on Fire.

Maar ook toppers als Return of the Phoenix of zelfs de Ground Impact fontein.

Ook nog altijd spijt dat ik de Event Gates of Detonation niet heb meegepakt voor een bizar goede prijs destijds. Ach, gelukkig genoeg mooie dingen wel gehad

De goede eerste versie van de Pyro en Papel niet gehad, daar baal ik wellicht het meeste van. Verder ook geen Shots of Anarchy gehad, de Jackhammer en de inmiddels misschien wel vergeten parel van Royal.. de Garden of Eden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan