Bull

Ziet er goed uit. De variatie aan effecten maakt deze voor mij toch wel één van de betere waaiercakes.

Dan zullen ze hem waarschijnlijk net bij de 3 intratuinen hier in de buurt niet meer hebben:cry:

€37.99 bij intratuin Rosmalen. Komt nog 20% uitzoek korting bovenop, per 2 nog iets goedkoper dus.

Doe je voordeel ermee :)

Wat is er beter dan 1 dierencake van china red? 2 stuks achter elkaar. Ik had van beide maar 1 stuk, en wilde toch een leuk projectje maken dus dan maar aan elkaar geknoopt. Kon wat beter qua timing, verder gewoon prachtig vuurwerk. Heel de dierenlijn is sterk, deze passen er beide prima tussen. Bull heeft ook een heerlijk tempo, heel die lucht vol knallen.

De Bull.
Eigenlijk had ik ze allebei strak na elkaar willen zetten, maar het was nog een heel getover en de lonten kwamen net niet lekker uit.
Had nog een oude Cairo liggen, deze wilde ik eigenlijk icm de Piranha schieten maar heb deze tussen de twee Bull's ingezet.
Probleem opgelost, het is wel een enorm blok geworden :p Echt een hele toffe combo en wat ging ie lekker zeg !

Deze was zo ontzettend goed, stond echt met open mond te kijken hoe breed dit ding schiet, De filmpjes doen hem eigenlijk geen recht, in het echt is ie nog vele malen beter.

Back
Bovenaan