1.2" The Showdown 100sh

Als dit werkelijk een omlabeling is van de 1.2” Extreme Fireworks Show. En als dat product werkelijk een kooiloos product is, wat lopen we dan te zaniken. Dan is het verdwijnen van de kooi paniek om niet heel veel…

Ben heel erg benieuwd naar deze bak. Veelbelovend! Hopelijk volgende week vrijdag te zien op de demo!

Had hem net hoog op de lijst gezet. Balen zeg. Hopen dat het verder mee valt dan.

Huisman heeft deze vandaag juist toegevoegd aan de webshop omdat hij nu bevestigd is. Wellicht een bepaalde batch die niet komt?

Nee hoor, deze komt gewoon. Dat is alweer een achterhaald lijstje.

Vandaag zijn meerdere artikelen bevestigd wat ook te zien is aan de video's die vervolgens online worden geplaatst door Magnum/Vuurwerkexpert. Dus laat je niet op het verkeerde been zetten!!
Toch gek dat ik net die lijst krijg.. ga gelijk informeren. Want hoop zelf natuurlijk ook dat hij gewoon binnen komt

Wat een prachtige bak zeg, helemaal mijn ding. Vind de prijs wel echt fors, voor nu zelfs te fors. Maar wie weet in een gekke bui met een leuke korting dat hij er zeker bij komt.

Prachtding, met openingskorting kan dit wel ns zo'n laatscoren-bak worden. Wel Magnum, zie ik, ook omlabeling bij Broekhoff? Heb ik wél dealer van, Magnum niet.

Back
Bovenaan