Welk product zou je willen stoken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bijna iedereen heeft wel een of meerdere producten die uit de handel zijn omdat ze niet meer in het assortiment zitten of omdat ze inmiddels verboden zijn (vuurpijlen, knallers, etc.). Aan welk product heb je een speciale herinnering of heeft een onvergetelijk indruk achtergelaten en zou je graag nog een allerlaatste keer willen stoken met o&n?

Enkel NL vuurwerk.

Ik baal echt ontzettend dat The Branco niet meer gemaakt word. Dit is voor mij echt de meest unieke en indrukwekkende bak uit NL die ik ooit gezien heb. Deze afgelopen 2 jaar op rij gehad en had er dit jaar 100% weer bij gezeten als die nog te krijgen was.

Zou nog heel graag een keer weer Romeinse kaarsen en baby vuurpijltjes schieten. Dat doet me denken aan m’n eerste keer vuurwerk kopen met m’n vader. Wat een feest was dat !

De Killing Arrows en de goede oude Cruise Rockets. Mis echt het rustig stoken van wat pijlen.

Zijn stiekem best veel toppers uit het verleden die om diverse redenen uit het assortiment zijn gegaan. Mijn persoonlijke lijstje wat ik graag zie terugkomen op de NL markt:

Garden Party 1 Pangu
Some like it hot Pangu
I've got the power + Tropical Night Pangu
Eruptor Broekhoff
2 pack extreme Broekhoff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan