Coconut Bounty

Dit was zonder twijfel de dikste box op de demo van gisteravond. Wat een effecten en dat blauw was écht goed. Dikke klappen, top box.

Monstervette bak zo op film... ben benieuwd of de uiteindelijke productie ook zo goed is. Slecht zal het vast niet zijn iig. Enige minpuntje is het gebrek aan een finale, maar wat een enorme spreiding en prachtig met al dat blauw erbij!

Zo zie je hoe belangrijk een bak is die goed doorloopt zoals deze, Sky symphony is niet slecht maar die loopt niet lekker door, wellicht door de regen maargoed

Dit was mijn topper van de avond. Heerlijke dikke palmen ism blauwe sterren, yep blij dat ik m besteld heb.

Hele dikke bak zeg. Voor mij iets te ééntonig maar snap wel dat anderen deze hebben eind van het jaar.

Ook enig idee in hoeverre die overeen gaan komen met productie?
Was alles samples wat daar geschoten is?

Daar heb ik helaas geen informatie over, maar Rubro staat er wel om bekend, in ieder geval voor mij, dat het kwalitatief altijd goed zit in vergelijking met straat en demo. Heb dus wel vertrouwen in een dikke bak op straat. Hij leek me niet té opgevoerd, dus wellicht was het wel productie.

Dit was echt de mooiste bak die geschoten is vind ik. Wat een ding zeg, dat blauw was echt prachtig. Deze moet erbij komen dit jaar.

Dit is toch wel een heerlijke box zeg, die tails maken het helemaal af.
Was eigenlijk qua compounds al voorzien, maar deze gaat toch op de lijst :thumbsup:

Dit was toch wel de topper van de avond hoor, een absolute must have op mijn lijst in ieder geval met dat prachtige blauw erin.

Back
Bovenaan