[Afgelast] Win VIP-Tickets Magnum/Vuurwerkexpert-Demo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij ook fantastisch om dat eens mee te maken! Naast dat een drankje prima zal smaken na een rit vanuit het noorden, lijkt me het ook erg leuk om de dummy’s vast te kunnen zien! Op ware grote de producten zien is natuurlijk veel leuker dan op een plaatje. Hopelijk staat de wind goed en komt de kruitgeur je tegemoet!

UITSLAG WINACTIE!!

Allereerst bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties op deze Winactie en de Freak-uitnodiging voor onze Demo!

En natuurlijk ook bedankt voor alle inzendingen. De één nog creatiever en origineler dan de ander. Sommigen van jullie hebben ook nog eens via verschillende kanalen meegedaan mét verschillende inzendingen. Slim bedacht!

Uit alle inzendingen hebben we de volgende winnaars geselecteerd :holland::

- Robert-v-dijk87
- JanFireman
- Mvuurwerk
- Knettermans

Gefeliciteerd, jullie winnen elk een setje van 2 VIP-kaarten voor de Demo van Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert op a.s. dinsdag 10 september!

We willen de winnaars vragen om als het kan vandaag nog een mail te sturen naar [email protected]. Na de ontvangst van jouw mail krijg je van ons aanvullende info. Alvast bedankt!

En natuurlijk zijn alle andere inzenders van harte welkom bij het Demo-deel van de avond. We zien jullie heel graag daar!

Ik ben samen met mijn zoon naar veel demo’s geweest. O.a Biddinghuizen, Teuge en Kampen. Je staat meestal net niet op de perfecte plek om optimaal van het vuurwerk te genieten. Zou mooi zijn als het dit keer anders is, door het winnen van 2 VIP-tickets.
Teuge? is daar een demo geweest.. lijkt me sterk

ANNULERING Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert

Geachte relatie,

Vanavond zouden wij u verwelkomen op de Vuurwerkdemo van Vuurwerkexpert en Magnum Vuurwerk.

Spijtig genoeg heeft gisteren in Dronten een schietincident plaatsgevonden waarbij een dodelijk slachtoffer en meerdere gewonden zijn te betreuren. Dit heeft een grote impact op de samenleving in Dronten.

Broekhoff Vuurwerk is al sinds 1972 gevestigd in Dronten. Veel inwoners hebben voor ons bedrijf gewerkt en/of zijn bij ons betrokken geweest. Uit respect voor de nabestaanden, alle betrokkenen en vanwege onze nauwe band met alle Drontenaren, hebben wij besloten om onze Vuurwerkdemo van vanavond te annuleren.

Als vanzelfsprekend vragen wij uw begrip voor dit besluit.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden en alle betrokkenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan