Orc

Je vergeet er nog één:

Ofwel het IL&T heeft ze een aantekening (waarschuwing) gegeven dat als de volgende batch niet aangepast is, het artikel wordt afgekeurd...

Maar hoezo? De oude batch Orc blijft ook ruim binnen de 8 meter afstand die geldt voor F2 vuurwerk

Je vergeet er nog één:

Ofwel het IL&T heeft ze een aantekening (waarschuwing) gegeven dat als de volgende batch niet aangepast is, het artikel wordt afgekeurd...
Wauw! waarschuwingen geven...
Klinkt als een voorkeursbehandeling :angel:

Ontopic: ben blij dat ik nog wat van de oude heb liggen. De nieuwe koop ik niet meer

Gizmo geeft, zoals ik het lees, alleen een aanvulling op de mogelijke redenen van het terugschroeven (al dan bewust of niet bewust) van de kwaliteit van dit product.

Wauw! waarschuwingen geven...
Klinkt als een voorkeursbehandeling :angel:

Ontopic: ben blij dat ik nog wat van de oude heb liggen. De nieuwe koop ik niet meer

Oh nee hoor geen voorkeursbehandeling. Dat gebeurt regelmatig met artikelen van alle importeurs. Het geconstateerde is dan simpelweg niet zwaar genoeg om iets echt compleet af te keuren.

Dat hele ilent verhaal klopt van geen kant, ik lees hier veel onzin de laatste tijd. Enige reden om dit product af te keuren is de huidige kwaliteit.

Gizmo geeft, zoals ik het lees, alleen een aanvulling op de mogelijke redenen van het terugschroeven (al dan bewust of niet bewust) van de kwaliteit van dit product.

Ik deed inderdaad een suggestie die nog niet gedaan was.

Maaruh, kijk de video's en verhalen van vorige jaren terug en dan was zelfs die 8 meter soms niet genoeg. En dat zou zomaar kunnen leiden tot...

Ik zeg niet dat het zo is, dat kan alleen Lesli zelf aangeven als dat het geval zou zijn.

Als ik al hoor dat ze een berisping hebben gehad vanwege de omvang van de oude batch, Dan verwacht ik niet dat een andere importeur dit product gaat importeren op de oude kwaliteit.

Als ik al hoor dat ze een berisping hebben gehad vanwege de omvang van de oude batch, Dan verwacht ik niet dat een andere importeur dit product gaat importeren op de oude kwaliteit.
Een berisping? Volgens mij bestaat er geen grijs gebied waar een berisping mogelijk zou moeten zijn. Een product voldoet aan de wettelijke eisen of niet. Als ze later denken te moeten vinden dat een product niet voldeed dan moeten ze dat zichzelf aantrekken want dat betekent dat ze niet voldoende testen gedaan hebben.

Mijn vergelijkingsvideo is al te zien op de vorige pagina, maar hierbij ook nog de 'productvideo' die ik ervan gemaakt heb. Het is leuk stookvoer, maar zoals bekend haalt de nieuwe batch het natuurlijk bij lange na niet bij de oude.

Ik heb de 2024 in handen mogen hebben en als ik de vulling mag geloven denk ik dat de nieuwe batch weer als vanouds is!
Ik heb hem niet geschoten, maar het vul dopje zit aanzienlijk hoger dan de 2023 batch.
Hopelijk kun je je niet inhouden hahaha dan weten wij waar we aan toe zijn :p

Ik had er vorig jaar 10 doosjes van besteld en deze waren erg goed! Ik heb geen idee welke batch dit was (foto bijgevoegd) maar echt top dingen, trouwens doen niets onder de Trickshot, die wat meer hoger schiet.
Dit jaar twijfel ik of ik de ''Crazy Kings'' ga kopen van Lesli of de ''King kongs'' ook met een crackling wolk.

Bijlagen

• 20241208_224042.jpg
    20241208_224042.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 60
Ik had er vorig jaar 10 doosjes van besteld en deze waren erg goed! Ik heb geen idee welke batch dit was (foto bijgevoegd) maar echt top dingen, trouwens doen niets onder de Trickshot, die wat meer hoger schiet.
Dit jaar twijfel ik of ik de ''Crazy Kings'' ga kopen van Lesli of de ''King kongs'' ook met een crackling wolk.

Batchnr 2020 dus je bad precies de goede batch te pakken! Nog een paar pakjes van liggen gelukkig

Haal even vorig jaar en dit jaar er bij en maaks eens een mooie vergelijkings video! 😊
Goeie! Film het kleine spul eigenlijk nooit, maar zal er hopelijk aan denken. Kan wel een mooie vergelijkingsvideo maken want ook Thunderlords (2020), Orc (2023) en Wreckling shot (2020) nog liggen. Ook nog geen nieuwe besteld, niet echt nodig. Wellicht wat in de vrije verkoop meenemen als er nieuwe goede batches zijn...

Goeie! Film het kleine spul eigenlijk nooit, maar zal er hopelijk aan denken. Kan wel een mooie vergelijkingsvideo maken want ook Thunderlords (2020), Orc (2023) en Wreckling shot (2020) nog liggen. Ook nog geen nieuwe besteld, niet echt nodig. Wellicht wat in de vrije verkoop meenemen als er nieuwe goede batches zijn...
Zijn de Crazy Kings en King Kongs van Lesli dezelfde soort? of zit daar ook weer verschil in?

Back
Bovenaan