R S vuurwerkliefhebber
VWC lid
Mensen eerst werd mijn post verwijderd. Toen op onderzoek gegaan waarom. Kwam bij de discussie op het forum uit.
Toen mocht het toch wel weer en dus gepost.
Dit is alle informatie die ik kon vinden op dit moment, dit is van heel veel verschillende websites samengevoegd zowel van dealers als andere plekken.
Daar is het forum toch ook voor.
Alle informatie op dat moment op 1 plek.
Zodat jij bij een dealer als je bijvoorbeeld geen kruitgewicht ziet staan en geen video en denkt ff kijken bij crew, je alle info hebt.
Tuurlijk mag de informatie aangepast en toegevoegd worden zodra er meer bekend is.
Zo werkt het forum toch ook.
Je begint met een startpost en je eindigt bij straatvideo's de hele "reis" ertussen wordt ook besproken.
Laten we de discussie hier niet verder voeren over wel/niet posten maar in het discussie forum
Houden we het hier op de Blitz Bomber en de ontwikkeling hiervan
Toen mocht het toch wel weer en dus gepost.
Dit is alle informatie die ik kon vinden op dit moment, dit is van heel veel verschillende websites samengevoegd zowel van dealers als andere plekken.
Daar is het forum toch ook voor.
Alle informatie op dat moment op 1 plek.
Zodat jij bij een dealer als je bijvoorbeeld geen kruitgewicht ziet staan en geen video en denkt ff kijken bij crew, je alle info hebt.
Tuurlijk mag de informatie aangepast en toegevoegd worden zodra er meer bekend is.
Zo werkt het forum toch ook.
Je begint met een startpost en je eindigt bij straatvideo's de hele "reis" ertussen wordt ook besproken.
Laten we de discussie hier niet verder voeren over wel/niet posten maar in het discussie forum
Houden we het hier op de Blitz Bomber en de ontwikkeling hiervan