Blitz Bomber

Mensen eerst werd mijn post verwijderd. Toen op onderzoek gegaan waarom. Kwam bij de discussie op het forum uit.
Toen mocht het toch wel weer en dus gepost.

Dit is alle informatie die ik kon vinden op dit moment, dit is van heel veel verschillende websites samengevoegd zowel van dealers als andere plekken.

Daar is het forum toch ook voor.
Alle informatie op dat moment op 1 plek.
Zodat jij bij een dealer als je bijvoorbeeld geen kruitgewicht ziet staan en geen video en denkt ff kijken bij crew, je alle info hebt.

Tuurlijk mag de informatie aangepast en toegevoegd worden zodra er meer bekend is.
Zo werkt het forum toch ook.
Je begint met een startpost en je eindigt bij straatvideo's de hele "reis" ertussen wordt ook besproken.

Laten we de discussie hier niet verder voeren over wel/niet posten maar in het discussie forum

Houden we het hier op de Blitz Bomber en de ontwikkeling hiervan :D

Ik vind hem er top uitzien hoor!
natuurlijk altijd even afwachten hoe die daadwerkelijk presteert maar de transbomber en crasch box presteerden ook prima toch?

Ik vind hem er top uitzien hoor!
natuurlijk altijd even afwachten hoe die daadwerkelijk presteert maar de transbomber en crasch box presteerden ook prima toch?

Crash box, 100 schoten en 1500 gram = 15 gram per shot
Transbomber, 144 schoten en 2000 gram = 13,8 gram per shot
Blitz bomber, 120 schoten en 1000 gram = 8,3 gram per shot

Hoef je geen rekenwonder voor te zijn om de conclusie te trekken dat hij wellicht niet in dezelfde klasse gaat vallen? Het kan goed zijn maar 5-7 gram per shot minder kan ook nog wel eens tegenvallen :yes:
We zullen het weten na een demo of 1 januari :idea:

Crash box, 100 schoten en 1500 gram = 15 gram per shot
Transbomber, 144 schoten en 2000 gram = 13,8 gram per shot
Blitz bomber, 120 schoten en 1000 gram = 8,3 gram per shot

Hoef je geen rekenwonder voor te zijn om de conclusie te trekken dat hij wellicht niet in dezelfde klasse gaat vallen? Het kan goed zijn maar 5-7 gram per shot minder kan ook nog wel eens tegenvallen :yes:
We zullen het weten na een demo of 1 januari :idea:

Dit klopt volgens mij niet, volgens mij is het zo: [TABLE="border: 1, cellpadding: 1, width: 500"]
[TR]
[TD]BLITZ BOMBER 120'S[/TD]
[TD]25MM[/TD]
[TD]0996[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]CRASH BOX 100'S[/TD]
[TD]25MM[/TD]
[TD]1095[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]TRANSBOMBER 144's[/TD]
[TD]25MM[/TD]
[TD]1976[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Dus dan zou gram per shot als volgt zijn:
de blitz bomber 8,3gr
de crash box 10,95gr
de transbomber 13,72gr

In principe zoals elk jaar pas ergens in september met de officiële release van de eerste nieuwe artikelen. Vorig jaar duurde het tijd eind oktober voordat alles officieel vrijgegeven was. Verschillende artikelen waren toen, net als nu, nog concept-versie en zijn nog aangepast.

Ik kan er nog steeds niet bij dat dit uit nog geen kilo kruit komt… We gaan het zien bij de demo’s:).

Een kopie van Pyroshow 2000? wel 24 shots minder en Funke heeft 1987,2 gram aan kruit ipv 996 ​gram.
Krijgen we nu weer dat transbomber & Fransbomber verhaal....

Kopie...kopen gewoon hetzelfde door een ander ontworpen product in, zonder het gezeur van de ontwikkeling... Easier cash voor de fabriek, easy inkoop/verkoop voor Rubro. Vrije markt enzo...

Kopie...kopen gewoon hetzelfde door een ander ontworpen product in, zonder het gezeur van de ontwikkeling... Easier cash voor de fabriek, easy inkoop/verkoop voor Rubro. Vrije markt enzo...

Wie gaat dit kopen als je weet dat het "origineel" dubbele hoeveelheid kruit heeft? Of de informatie klopt nog niet, zou best kunnen

Dikke productievideo, als hij zo is koop ik hem gelijk... no brainer. Maar als je de spec's bekijkt weet je dat dit never gaat lukken met 972 gram. Ik laat hem links liggen.
Dan lekker voor de oude goude Transbomber

Back
Bovenaan