GBV Melkbus

Dat is het maximum voor een fontein, daarboven zou het een combinatie/batterij worden, daar wordt hij niet hoger van, alleen eventueel langduriger of heftiger. (en duurder). :wink:

Dat weet ik, maar de nu gehanteerde prijs, zie je doorgaans niet bij slechts 100 gram.

Voldoende druk opbouwen met 100 gram is sowieso lastig, zelfs de 250grams (in 1 tube) slagen er doorgaans niet in om 8 meter te halen.

Ik ben sceptisch en nieuwsgierig tegelijk.

Dat weet ik, maar de nu gehanteerde prijs, zie je doorgaans niet bij slechts 100 gram.

Voldoende druk opbouwen met 100 gram is sowieso lastig, zelfs de 250grams (in 1 tube) slagen er doorgaans niet in om 8 meter te halen.

Ik ben sceptisch en nieuwsgierig tegelijk.

Even afwachten tot hij in Nederland is, qua bouw/productie is hij niet vergelijkbaar met een 'normale' fontein. :wink:

Zo te merken is er erg veel vertrouwen in het product vanderelst!
Je hebt me in elk geval overgehaald om te bestellen. Zwakke ruggegraat en nieuwsgierigheid. In december een streepje op 8m hoog tekenen en zien of die het redt :wink:

@ VanderElst.
Hier een voorbeeld van een Lesli artikel van een x aantal jaren geleden.
Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	De Melkbus.png Vertoningen:6 Grootte:4,46 MB ID:	1795117
Ik denk dat sommigen onder ons (me too) de verwachtingen hadden van een noveltie.
Let op, dit is wel een cakebox, geen fontein....

@ VanderElst.
Hier een voorbeeld van een Lesli artikel van een x aantal jaren geleden.
filedata/fetch?id=1795117&d=1718270613
Ik denk dat sommigen onder ons (me too) de verwachtingen hadden van een noveltie.
Let op, dit is wel een cakebox, geen fontein....

Die snapte ik :wink: Wij hebben ook zo'n vorm cake gehad, Triple Layer in Pro-line een jaar of 10 geleden.
Bij deze 'Melkbus' gaat het zoals aangegeven niet lukken in een andere vorm i.v.m. de drukopbouw.

Ach, dat is ons al tig keer geloofd afgelopen decennia, nog nooit waargemaakt. Als het met 100gr al lukt is het in één heel korte stoot zoals dat BE Pyrostar ding. Das leuk. Dan wordt productieconsistentie weer een dingetje, anders gaat ook deze regelmatig boem.

• Like
Waarderingen: GMP
Volgens mij is er ook niet officieel gezegd dat ie 8 meter zou komen. Als hij is zoals op de snapchat film is t voor mij al een hele grote blij en een must have.

Dat ziet er echt prima uit. Als ik hem tegen kom neem ik hem zeker mee.

Daar zit toch een aardige kracht achter. Ook hier neem ik hem zeker mee als we hem tegen komen.

Ziet er top uit op de video. Komt echt hoog en nog een prima tijdsduur ook. In ieder geval nog geen spijt dat ik deze al op de gok besteld had.

Back
Bovenaan