Yellow River

Dat ziet er toch gewoon weer puik uit hoor. Goud is en blijft moeilijk vast te leggen, zeker bij dit effect, maar de films beloven weer veel goeds. Kijk hier wel naar uit!

Had nog een oude uit 2014 en nu de nieuwe variant. Mijn oordeel is dat het qua effect een minimaal verschil is als je al van een verschil kunt spreken. Het tempo was wel verschillend en die was bij de nieuwe variant echt beter. Prachtige cake in ieder geval, zeker meenemen als je hem tegenkomt!

Eens met Mike, ik zag er ook geen verschil in. Het is nog altijd dezelfde prachtige cake. Ook het goud hield zich goed met de wind.

Ja, deze was inderdaad steengoed, de nieuwe versie week amper af van de 2014 versie, behalve dat bij de nieuwe het tempo een stuk verbeterd is. Zonder twijfel één van de betere cakes.

Meesterlijk blokje inderdaad. Eerste keer iets van Pangu. Prachtige kleuren en 'Sniper-achtig' goud. Geschoten in een goudprojectje, komt daardoor niet helemaal tot z'n recht.

Vanaf 0:35

Yellow River 2.jpg

Yellow River 1.jpg

In het kader van stabiliteit zal dat wel een keuze geweest zijn, gaf geen verschil in uitvoering met de oude qua hoogte, maar oogt zeker een stuk stabieler.
Heb helaas geen foto van beide versies gemaakt...

Ik heb laatst met een vuurwerk dealer gesproken i.v.m. een afgekeurd product en toen hadden we het over boxen in kooien. Hij vertelde toen toevallig dat de Yellow River in kooi geleverd was. Dus deze kun je veilig bestellen. :D

Back
Bovenaan