[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
En heel eerlijk gezegd ging vuurwerkhuizen ook veel later open dan in eerste instantie aangegeven....

On topic: benieuwd naar het assortiment

Beste members/freaks

Voor de goede orde laten we het bij het vuurwerk en ons assortiment houden in deze app en ieder in zijn waarde laten, we hebben nu éénmaal allen een andere mening/ gedachte enof manier van humor.
Dus voordat dit topic gebruikt word om te prijzen of gal te spuwen laten we het bij ons ( valk vuurwerk/vuurwerkperdoos) houden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Ik ga dit met een korreltje zout nemen wijsneus.

@ Subarufreak,

Lanceren jullie van Argento alles in één keer? Andere dealers zijn begonnen met het 25mm assortiment en er zou ook 30mm komen volgens mij

Goedenavond

Dat klopt ons idee was om alles in één keer op de site te knallen dat scheeld een hoop ellende en scheve gezichten.

Met vriendelijke groet

Marcel valk vuurwerk

Wat een gedoe zeg. De meeste webshops gaan open in november/december. Alles eerder dan dat is mooi meegenomen toch? Zeker als dat betekend dat je later dan normaal in het jaar nog gebruik kan maken van goede acties.

Oh ja hoor, maar ik roep hier geen binnenkort. Het is mij om het even. Maar als ik binnenkort hoor, word ik nieuwsgierig :).

Niet alles hoeft per sé in dit topic / forum direct een negatieve lading te krijgen hoor.

Geduld is een schone zaak, gisteren de bevestiging per mail gekregen voor wat betreft afhaal datum en tijd. @subarafreak.... Thanks daarvoor!

Gok dat de site "binnenkort" weer open gaat!

Nog tijd genoeg tot O&N! En we moeten nog maar afwachten of er niet weer wat verzonnen wordt waardoor alles dit jaar weer verboden wordt...

Hier druppelde gisteren ook de eerste nieuwe bonnen binnen, mis er nog eentje nu. Zijn alweer bijna op de helft van het jaar :handsup:

Bedankt voor de berichten hier, Heb hem net uit mijn spambox gevist; ontvangen afgelopen dinsdag ��

Netjes de nieuwe bonnen ontvangen! super!

Hoe gaat het in zijn werk met die 10% uitzoek korting?
en is daar al meer bekend over?

Nog niks ontvangen… ff geduld dus

Goedenmiddag

Kan kloppen we zijn er druk mee bezig want alles moet ook in het systeem verwerkt worden dus komt goed iedereen krijgt zijn of haar mail nog ( houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan