[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker hoor!
Tot nu toe in het mandje:
Mega maxi
Best solution
Bulldozer

Kan er nog mooi even over nadenken

Ano maar een berichtje gestuurd. Bij Coppelmans ook geen actie in de shop dus weinig te bestellen hier in Brabant. Vorig jaar volgens mij ook al halve bak met de dealers die mee zouden doen. Wederom veel die niet vanaf de start mee doen (of het niet eens weten? ) net als vorig jaar.

Zou de actie niet later vandaag starten? Mijn dealer zie ik ook nog niks

Beetje random geklikt bij winkels uit de startpost, aantal zijn al up and running met de actie's... Bij tuinwereld in Wijchen kan je nog steeds ( of alvast :p ) Valentijnsbloemen kopen.....

Ik heb vanochtend bestel maar geen mail ontvangen. Zelfde geld voor een andere winkel waar ik ook vanochtend besteld heb. Nog iemand met die problemen?

"Las Fallas van €23,95 voor €9,95"

Staat hier voor € 16,95 :cry: :sad:

Ik denk dat een heleboel webshops de prijzen nog niet goed hebben staan, althans dat hoop ik...
Anders dan is het jammer maar helaas en wordt het geen China Red. Want ook ik zie die prijs voor las fallas staan. Daarnaast ook totaal andere bedragen bij de dierencakes, die zijn nu allemaal ruim boven de € 20,- geprijsd.

Ik denk dat een heleboel webshops de prijzen nog niet goed hebben staan, althans dat hoop ik...
Anders dan is het jammer maar helaas en wordt het geen China Red. Want ook ik zie die prijs voor las fallas staan. Daarnaast ook totaal andere bedragen bij de dierencakes, die zijn nu allemaal ruim boven de € 20,- geprijsd.

Andere winkel in de buurt had de prijzen wel aangepast, daar besteld :cool:

@Madmax In Nijkerk staan wel gewoon de prijzen zoals vorig jaar dus wordt waarschijnlijk nog aangepast.

Iemand de bull en hummingbird al gezien met korting?

Iemand de bull en hummingbird al gezien met korting?

Lijkt er (nu) op dat het hetzelfde aanbod betreft als in de 2e ronde vorig jaar. Daar zaten de nieuwe compounds inderdaad nog wel tussen, maar de Hummingbird bijv niet volgens mij. En logischerwijs de Bull ook niet). Gelukkig zijn het niet de duurste producten, wel musthaves. Zou mooi zijn als ze nog meedoen, maar hoe dan ook gaan ze er wel komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan