[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat Intratuin Enschede, die wel in de lijst staat, ook nog een Freakactie pagina krijgt!

Goed om bevestigd te zien (op hun website) dat Verbakel in Pijnacker wel meedoet. Vorig jaar ook een nette en snelle afhandeling gehad nadat het verbod een feit was.

Je kan er altijd achteraan bellen hé, heb ik ook gedaan. Te bereiken op 06-kijk even op zijn site...

Als liefhebber, freak, pyro of hoe je het ook wilt noemen heb je toch het geduld om te wachten op de verkopers wat ze gaan doen nadat bekend werd dat er een verbod kwam. Dan ga je niet gelijk bellen, mailen of informeren. Heb dus rustig afgewacht totdat er een reactie kwam van West Vuurwerk. Ook temeer omdat de verkopers in een behoorlijke mineur zaten met aanloopkosten en totaal geen omzet.

Ben zelf altijd begripvol geweest, richting hun, richting de situatie. Maar als er dan 2 opties worden aangeboden (opschorten of afhalen in Duitsland), wat later ook niet meer kon zakt mij de broek af. Heb het er bij gelaten, het ging maar om een bedrag van ruim € 350,-. Had zelf al wel de goede hoop dat het jaar er op wel door zou gaan.

Het gaat ook meer om het stuk terugbetaling, daar wordt gewoon niet op ingegaan. Als dit werd uitgelegd dat dit niet ging lukken, vanwege onvoldoende liquiditeit dan had ik er begrip voor.

Al met al heb ik nu een zooi vuurwerk in het vooruitzicht en hoef er niks bij.... of misschien toch...:D

Ik snap jouw reactie Joxer, ik heb zelf ook gewacht, tot eind januari, toen heb ik wel gebeld want een ander familielid had er ook besteld en die wilde geld terug, gebeld en vrij snel geregeld. 1 mailtje naar hem sturen was genoeg...

Eerlijk gezegd, ik laat deze actie ook aan me voorbij gaan. Vind het super dat dit soort acties er zijn, maar afgelopen jaar beviel me de communicatie rond deze actie totaal niet. Ook de communicatie rond het afhandelen van de bestellingen was belabberd hier in het noorden. Ga dus liever voor de actie’s van bv Magnum die zelf op het forum aanwezig zijn en waar de afhandeling super netjes liep!

Neemt niet weg dat ik begrijp dat er veel mensen gebruik maken van deze actie! Staan mooie producten tussen! Je kan je geld maar 1 keer uitgeven, ik kies voor iets anders.

Vorig jaar bij IT in Almelo besteld, en keurig geld terug gekregen zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen. Bestel daar dus met vertrouwen weer ...

Intratuin hoorn ook gewweldige afhandeling. Alles keurig geregeld en geld vlot teruggestort. Zeker weer een bestelling plaatsen

Vorig jaar bij IT in Almelo besteld, en keurig geld terug gekregen zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen. Bestel daar dus met vertrouwen weer ...

Dat bedoel ik ook met dat ik begrijp dat mensen er wel gebruik van maken. Als het zo gegaan was, zou ik er ook weer gebruik van hebben gemaakt. Het probleem van deze actie was dat hij via het verkooppunt verliep/verloopt. Dus verschillen per locatie hoe de ervaring is! Bij de actie van bv Magnum liep alles via Magnum en was dus overal het zelfde.

Zelf vorig jaar bij Koningsdal Utrecht besteld en zonder problemen geld terug gekregen. Dat wordt dit jaar weer bestellen met de actie.
Weet niet of er nog producten bij gaan komen op de site, maar het lijstje ligt hier in ieder geval al klaar.

Vorig jaar gretig gebruik gemaakt van deze actie.De afhandeling toen het verbod er was kon niet beter.Geld stond op mijn rekening zonder te vragen.Dit jaar ga ik er geen gebruik van maken er is zoveel keus en mijn geld kan ik maar 1x uitgeven.

Heel mooi dat China Red de actie weer houdt! Ik koop alleen nog steeds niets omdat ik de politieke situatie nog altijd niet vertrouw. Kans is groot dat PvdA en GL in het kabinet komen, dan kunnen er zomaar dingen worden gegund. Ik zie na de zomer wel weer, gun ik de winkelier en importeur wel wat meer winst :thumbup:

Vorig jaar bij Souman in Hattem wat dingen besteld. De website van Souman is al in orde gemaakt voor de freak zie ik. Geld binnen een week terug dus erg goed.
Ik sla zelf de actie over dit jaar, iedereen veel shop plezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan