RandomDaniel
VWC lid
Afgaande op de filmpjes ben ik heel benieuwd naar de dierencakes en de Magic In The Air. Ook de Nishiki komt op de lijst, even wat anders maar o zo mooie effecten. Las Fallas wellicht ook nog een paar van meenemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net even gebeld met intratuin Voorschoten
Zij verkopen dit jaar vuurwerk (blaxx)
Welke staat er op je wishlist?Deze actie laat ik ook niet aan me voorbij gaan dit, hoewel ik het bescheiden houd. Lastig vind ik dat ik vrij uiteenlopende recensies lees over bijvoorbeeld Magic in the Air, Pig, Rooster, ik noem maar wat...
Dan maar zelf uitvinden wie ik vind dat er gelijk heeft.![]()
Hun webshop gaat pas medio oktober/november online zag ik op Fb, lijkt me niet dat je dan meedoet met de actie? Of bestel je dan direct bij China red en is intratuin Voorschoten alleen het afhaalpunt?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat “normaal gaat” is pas het eerste jaar dat ik met freakacties te maken krijg..
Thanks Slick Luke, ga ik zeker onthouden. Meer straatervaringen van China Red vuurwerk hoor ik graag.
Ik heb nog een zooi staan wat ik vorig jaar had besteld.
Maar ga wel even kijken wat ik er nog bij neem.
Durf je het aan....![]()
Waarom niet, ik heb er vertrouwen in dat er gewoon gestookt kan worden en anders worden je centjes keurig netjes terug gestort. Althans dat was afgelopen jaar zo, zonder dat ik er om had gevraagd.
Je kan er altijd achteraan bellen hé, heb ik ook gedaan. Te bereiken op 06-kijk even op zijn site...Dan heb je niet bij West Vuurwerk een bestelling gedaan....
Geweldige voorwaarden: bestelling laten staan, geen terugbetaling en minimale en verlate reactie op je bestelling hoe dit verder gaat.
Heb er ook alle vertrouwen in dat we mogen afsteken hoor...
Dit jaar maar weer een poging wagen. Mooie actie. Ondanks dat ik het idee heb dat er dit jaar weer een verbod komt durf ik het aan. Vorig jaar bij Ed Raket in Bergen op Zoom hele correcte afhandeling, kunnen veel ondernemers nog wat van leren.