Spring_thunder
VWC lid
Volgend jaar komt deze erbij.
Nu maar duimen dat we volgend jaar weer los mogen.
Nu maar duimen dat we volgend jaar weer los mogen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja hier hetzelfde, hadden wel een paar rondes extra met salutes gemogen... nu lijkt het meer een standaard cake maar dan van langere duur... met wat extra salutes en meer opbouw naar de finale zou hij niet onder doen voor de funke
ook snap ik echt niet waarom je zoiets op de markt brengt met 25mm ipv 30mm, echt heel erg zonde...en ja de prijs zou hoger zijn, maar in deze prijsklasse wil je gewoon het beste van het beste...nu zie je duidelijk dat de effecten vaak niet top zijn...en als je dan zo’n mega prijs moet betalen kies ik liever voor een goedkopere illegale triplex of universe box
Kwam zojuist onderstaande foto tegen. Geeft een goede indruk van het formaat van dit enorme blok. Over het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar 100-144sh boxen, maar ben toch heel erg benieuwd hoe zoiets in het echt overkomt. Hoop deze nog eens tijdens een demo te mogen bewonderen.
FOTO
Denk dat we eerst even de winkeliers demo met productie moeten afwachten. Denk zelf dat vooral het tempo deze box kan maken of breken.
Is hier al een productiefilmpje van?
Productie vroeg ik, dit is een geknipte china sample film.
Klopt. Er zijn meerdere sampels geschoten.Productie vroeg ik, dit is een geknipte china sample film.
Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.Klopt. Er zijn meerdere sampels geschoten.
Dit is de productsamenstelling geworden.
Exact, daarom vroeg ik ook om productie, zodat we een beeld krijgen van wat het daadwerkelijk is geworden, inclusief tempo en correcte uitwerking van een product in massa geproduceerd. Dat proces lijdt namelijk tot een ander product dan een zorgvuldig samengestelde sample waarvan video's zijn gemaakt in meerdere delen.
Mooi om te zien dat 'ie zo wordt geleverd! Heb ook de Pyro + Papel besteld en die moet je, gezien die in 2 delen wordt geleverd, op straat nog aan elkaar koppelen. Dit neemt tijd in beslag na 12 uur, en ondanks dit niet veel is 1-2min, is dit onhandig (als je echt een naadloze overgang wilt). Dit van Evolution vind ik dan ook wel mooi om te zien, kun je het voorafgaand aan het afsteken allemaal in huis doen en hoef je hem alleen nog maar neer te zetten op straat.
Zo te zien zijn dit ook 2 dozen waarin elk 2 compounds zitten. Dus net zoals bij de Pyro + Papel die je noemt, moet je de Force One ook nog aan elkaar knopen. Waarom zou je de één buiten doen en de ander binnen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Dit is de ware productie weet iemand dat?