Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net terug van Almere Haven. We waren al lekker op tijd om nog even een praatje te kunnen maken met Dennis en de jongens. Na een paar bakken koffie begonnen met het verzamelen van de orders en iedere order gecontroleerd. Alles was zoals verwacht compleet. Maar een ding weet ik wel, nooit meer zulke hoeveelheden, er leek geen einde aan te komen.
Dennis en crew bedankt voor de mooie acties en uitstekende service gedurende het jaar. Succes met aankomende verkoopdagen, alvast een fijne jaarwisseling en zeker weten tot volgend jaar
Iemand interesse om een bestelling over te nemen bij Almere Haven?
Ophalen op 30dec tussen 12u00 en 13u00. Afhaaltijd staat echt vast bij Dennis, dit is dus niet te wijzigen.
1x Karton Blusshing Crosette a 6 cakes (€150 voor betaald, mag weg voor 90).
1x Unity of lights 100sh 20mm (€40 voor betaald, mag weg voor 30).
Totaal €120,- (heb er zelf €190,- voor betaald in de freakactie, dit is ook te zien op de factuur).
Dit is 1 afhaalbon, mijn enige bij Almere Haven.
Is even niet anders i.v.m. reizen.
Graag PB bij interesse.
Zo lang dit bericht er staat is het nog beschikbaar. Bij de eerste pb zal ik dit berichtje verwijderen.
In de avond ging ik mijn bestelling ophalen. Je kon zien dat de jongens vermoeid waren. Het was chaos toen ik om 19:15 binnen kwam lopen met 7 bestellingen. Uiteindelijk 20:40 mijn laatste bestelling meegekregen. Dat was helaas iets minder... Hiervoor een klein Cat 1 pakketje meegekregen omdat mijn zoontje zo lang moest wachten.Scheelt me toch een paar euro's aangezien ik nog van plan was dit te kopen.
Ondanks dat, was alles wel geleverd conform bestelling en dat is ook wat waard!
Tot volgend jaar!
Hoi
Erg balen ik heb het gehoord en de jongens melden mij het verhaal toen we even zaten.
Ze waren er ziek van alleen ze waren even het overzicht kwijt en ze konden zich niet herstellen even meer.
Kwam ook door vermoeidheid
Sorry voor het wachten.