[Orthen] 4x30mm Compound

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3907
Artikelnaam: 4x30mm Compound
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

plfs_4x30mm.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
De Evo versie van On The Beat!! Ik vind de 3e cake erg gaaf! Hoop dat die ergens los in de verkoop komt! :D

Los van dat ik het een hele mooie box vind, blijf ik het verdacht vinden.

Het zijn geen 120sh maar slechts 100sh als je goed kijkt/telt (20 salvo's van 5), en hij lijkt wel heel veel op On The Beat. Ik sluit een omlabeling daarom niet uit.

Hetzelfde geldt overigens voor het 6x19 assortiment: https://www.youtube.com/watch?v=FrFvjs6HCow. In het commentaar bij dit filmpje wordt er ook over gesproken (door Orthen zelf). 4xmix vs serenity soortgelijk verhaaltje.

Het zijn geen 120sh maar slechts 100sh als je goed kijkt/telt (20 salvo's van 5), en hij lijkt wel heel veel op On The Beat. Ik sluit een omlabeling daarom niet uit.

Hetzelfde geldt overigens voor het 6x19 assortiment: https://www.youtube.com/watch?v=FrFvjs6HCow. In het commentaar bij dit filmpje wordt er ook over gesproken (door Orthen zelf). 4xmix vs serenity soortgelijk verhaaltje.

Ik kom deze ook tegen en deed mij gelijk denken aan On The Beat. Topic opgezocht en zo te zien ben ik niet de enige. Dit moet wel een omlabeling zijn. Wel storend dat hij voor een hogere prijs dan de OTB verkrijgbaar is. Maar vooral jammer dat ze niet voor de Colorful City hebben gekozen.

Er staat toch ook nergens dat het een 120sh blokje betreft? Er staat 4x30mm en niet 4x30sh.

Vind het een prima blokje zo op het filmpje.

Heb deze gekocht en zal hem gaan filmen voor jullie.
Heeft wat weg van On The Beat, maar is wel degelijk anders toch?!
Heb ze nu beide staan, dus ik hoop iig dat ze verschillend zijn :tongue2:

*laat maar, lijkt hem wel te zijn idd :D
Ach, dan maar tegelijk in V schieten!

ik vind deze snellere salvo's hebben en heeft tevens andere kleuren in mijn beleving? on the beat heeft bijvoorbeeld in de blink salvo's oranje, deze rood. Zou goed kunnen dat ze hetzelfde op het oog hadden maar ik denk dat er toch wel wat verschillen zijn (misschien niet genoeg om hem niet in V-shape te schieten tho, dat is sws super vet).

het valt me nu op dat hij vooral lijkt op de oude?? on the beat? ik zie veel on the beat versies met een meer brocade/peony achtig effect, maarja. we gaan het zien dinsdag

Iemand anders die deze ook zonder doos heeft gekregen? Niet dat het me uitmaakt, scheelt weer zo'n onhandige kooi, maar ik vond het wel oopvallend aangezien er wel een doos in de showroom stond als dummie.

Ik heb hem ook zonder kooi geleverd gekregen. Wel een heel mooi compact doosje trouwens voor 30mm

Ook echt zonder doos? Alsin, ik kreeg een plank met 4 cakes erop, meer niet. Bij al mijn andere compounds zit zo'n plank met cakes nog in een doos. Maar ziet er verder prima uit ja, doorlont werk lijkt ook goed, zit maar een cm lont tussen de tubes dus ik verwacht geen grote vertraging tussen de cakes.

Ook echt zonder doos? Alsin, ik kreeg een plank met 4 cakes erop, meer niet. Bij al mijn andere compounds zit zo'n plank met cakes nog in een doos. Maar ziet er verder prima uit ja, doorlont werk lijkt ook goed, zit maar een cm lont tussen de tubes dus ik verwacht geen grote vertraging tussen de cakes.

Ohhh sorry dan heb ik je bericht verkeerd gelezen. Nee wel netjes met een doos erom heen. Is toch anders ook niet chili te transporteren

Helaas niet gefilmd maar van de Orthen private label lijn echt de mooiste in mijn collectie. Echt dikke burst en hele dikke spreiding. Zeker voor de prijzen in de freak acties een echte aanrader als je van salvo bakken houd

Back
Bovenaan