[Ass.] Sunflower

toch zijn deze beduidend minder dan de rest. Veel gaat naar de mines en die ken ik onderhand wel. 30mm kunnen deze boeketten ook makkelijk halen. Heb er 1 geschoten, leuk maar was niet onder de indruk.

Hmm, de mines zijn vol en mooi. Misschien zijn de boeketten wat flauw in vergelijking met de andere F3 single shots, maar voor €9 (€2,25 p/s t.o.v €3,75 (Funke / Luypaers), €5 (Junk etc.), €6,5+ (Sonnet 9)) is dit wat mij betreft best een leuk product.

Laatst bewerkt:
Let vooral even op Nr. 4!

Zien er schitterend uit! Mines zijn heerlijk vol en de boeketten zijn ook wel wat voller dan bij een 30mm cake. Oke ze zijn dan wel minder dan The Junk, Eccentric Shots, 2" Fall out etc maar dat komt ook echt door de mine. Ik vind het een verfrissend alternatief op de andere F3 singleshots!

Jammer dat ik deze toch niet heb besteld. Ik ben juist gek op mines dus deze zou ik wel leuk hebben gevonden.

Zien er schitterend uit! Mines zijn heerlijk vol en de boeketten zijn ook wel wat voller dan bij een 30mm cake. Oke ze zijn dan wel minder dan The Junk, Eccentric Shots, 2" Fall out etc maar dat komt ook echt door de mine. Ik vind het een verfrissend alternatief op de andere F3 singleshots!

Zo zie je maar weer wat afstand doet met beleving. Persoonlijk vond ik de mine en tail het wat kleiner boeket bij de demo bij Makkelie al voldoende compenseren. Maar zo op straat afstand is het gewoon een heel leuk product. Zeker als je een paar pakjes in de voorverkoop hebt gekocht (kwam bij mij neer op €1.90 per single shot). Zoals velen hier, kan ik na de jaarwisseling zeggen welke ik de betere vind. Kan deze vergelijken met: Kometenbomben 2, Ball Python, Fall Out/Junk (begreep dat dit hetzelfde product is dit jaar), Royal Atilery en Hyper.

Zo zie je maar weer wat afstand doet met beleving. Persoonlijk vond ik de mine en tail het wat kleiner boeket bij de demo bij Makkelie al voldoende compenseren. Maar zo op straat afstand is het gewoon een heel leuk product. Zeker als je een paar pakjes in de voorverkoop hebt gekocht (kwam bij mij neer op €1.90 per single shot). Zoals velen hier, kan ik na de jaarwisseling zeggen welke ik de betere vind. Kan deze vergelijken met: Kometenbomben 2, Ball Python, Fall Out/Junk (begreep dat dit hetzelfde product is dit jaar), Royal Atilery en Hyper.

Precies, dit zijn gewoon prima singleshots! Alleen zullen de rest van de singleshots die jij noemde sowieso wel grotere boeketten hebben. Maar er is meer schoonheid aan vuurwerk dan alleen het boeket, de mines zijn prachtig. Net zoals de tails van Luypaers en Funke, echt schitterend!

1 getest ,net een kanon ,wat een slag dacht echt dat de tube geexplodeerd was ,het was zo indrukwekkend dat ik niet veel van de burst meegekregen heb als dit mindere f3 single shots zijn dan ........:handsup:

Gaan omhoog met een flinke dreun en een leuke mine, het boeket is wat minder maar als geheel zijn deze zeker 2 euro per stuk waard.

Back
Bovenaan