Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Let vooral even op Nr. 4!
Ook 1 van afgestoken. Viel toch wel tegen voor mij. Betere alternatieven verkrijgbaar.
Bekijk bijlage 50911
Bekijk bijlage 50912
Bij de Makkelie demo mogen beschouwen
(Ook gefilmd, zal het zo uploaden)
Geen aanrader, veel 25mm cakes schieten de sunflower eruit. Het had zwakke boeketten
je mag officieel gezien niet doorlonten :(Die plastic voetjes mag je die eraf halen voor door te lonten?
Is dat bij de rest van de single shots ook het geval?
Zien er schitterend uit! Mines zijn heerlijk vol en de boeketten zijn ook wel wat voller dan bij een 30mm cake. Oke ze zijn dan wel minder dan The Junk, Eccentric Shots, 2" Fall out etc maar dat komt ook echt door de mine. Ik vind het een verfrissend alternatief op de andere F3 singleshots!
Veel negativiteit...
Ik vind het persoonlijk leuke single shots voor de prijs.
Maar al die single shots zijn duurder en hebben een grotere diameter, toch?Kan deze vergelijken met: Kometenbomben 2, Ball Python, Fall Out/Junk (begreep dat dit hetzelfde product is dit jaar), Royal Atilery en Hyper.
Zo zie je maar weer wat afstand doet met beleving. Persoonlijk vond ik de mine en tail het wat kleiner boeket bij de demo bij Makkelie al voldoende compenseren. Maar zo op straat afstand is het gewoon een heel leuk product. Zeker als je een paar pakjes in de voorverkoop hebt gekocht (kwam bij mij neer op €1.90 per single shot). Zoals velen hier, kan ik na de jaarwisseling zeggen welke ik de betere vind. Kan deze vergelijken met: Kometenbomben 2, Ball Python, Fall Out/Junk (begreep dat dit hetzelfde product is dit jaar), Royal Atilery en Hyper.
1 getest ,net een kanon ,wat een slag dacht echt dat de tube geexplodeerd was ,het was zo indrukwekkend dat ik niet veel van de burst meegekregen heb als dit mindere f3 single shots zijn dan ........![]()