[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit staat er op de site:

OP DIT MOMENT IS ONZE WEBSHOP GESLOTEN

De reeds geplaatste orders kun je ophalen bij ons PostNL punt in de entreehal.

Helaas kunnen wij op dit moment geen extra orders aannemen. Excuses voor het ongemak! Wij hopen binnenkort alsnog onze webshop weer te kunnen openen.

Bedankt voor jullie begrip. Ons team wenst jullie fijne feestdagen en toch een fijne jaarwisseling!

Tot ziens in 2021!

Geen idee, maar als je op verkooppunten klikt, dan zie ik dat o.a. Zoetermeer en Cruquius hetzelfde vermelden. Ik heb 2 bestellingen staan. 1 voor de 19e en 1 voor de 24e en daarbij aangegeven ze samen te voegen. Hopelijk is dat doorgekomen.

Dit staat er op de site:

OP DIT MOMENT IS ONZE WEBSHOP GESLOTEN

De reeds geplaatste orders kun je ophalen bij ons PostNL punt in de entreehal.

Helaas kunnen wij op dit moment geen extra orders aannemen. Excuses voor het ongemak! Wij hopen binnenkort alsnog onze webshop weer te kunnen openen.

Bedankt voor jullie begrip. Ons team wenst jullie fijne feestdagen en toch een fijne jaarwisseling!

Tot ziens in 2021!

Net een dag te laat om nog wat te bestellen... helaas. Hopelijk gooien ze de webshop nog open.

Wel apart dat je bij sommige vuurwerkbunkers nog kan bestellen en bij Pijnacker en Zoetermeer niet. Wat is hier de reden van?

Laatst bewerkt:
Lees hier en daar wat berichten dat cat.1 niet uitgeleverd mag worden door de inmiddels bekende verboden/regels.. zag het bijv. Bij de driesprong ook op de freakpagina staan. Hier bij de bunker al iets bekend? Geen cat.1 vuurwerk is zelfs een echte domper, een jaar helemaal niets wordt het dan ��

Lees hier en daar wat berichten dat cat.1 niet uitgeleverd mag worden door de inmiddels bekende verboden/regels.. zag het bijv. Bij de driesprong ook op de freakpagina staan. Hier bij de bunker al iets bekend? Geen cat.1 vuurwerk is zelfs een echte domper, een jaar helemaal niets wordt het dan ��

Begreep tijdens het afhalen dat het voor dit jaar inderdaad klaar is. Men mocht de t/m eergisteren gedane bestellingen nog uitleveren via het afhaalpunt maar ze hebben op last van de (lokale?) overheid moeten stoppen met de verkoop. Mocht er nog een andere mogelijkheid gevonden worden verandert dat de situatie misschien, maar in principe is het vwb verkoop klaar voor dit jaar. Helaas....

Begreep tijdens het afhalen dat het voor dit jaar inderdaad klaar is. Men mocht de t/m eergisteren gedane bestellingen nog uitleveren via het afhaalpunt maar ze hebben op last van de (lokale?) overheid moeten stoppen met de verkoop. Mocht er nog een andere mogelijkheid gevonden worden verandert dat de situatie misschien, maar in principe is het vwb verkoop klaar voor dit jaar. Helaas....

Enig idee of ze de afhaaltijden handhaven? Of staan alle bestellingen al klaar.

Dus als ik je goed begrijp, mogen bestellingen nog wel uitgeleverd worden die al enige tijd geleden zijn gedaan? Heb eind nov/begin dec bestelling geplaatst met als afhaaldatum 29-12 (vraag me niet waarom dan pas ��). Ben benieuwd, anders is het echt dubbel zuur dit jaar.. als ik zelfs cat1 misloop..

Dus als ik je goed begrijp, mogen bestellingen nog wel uitgeleverd worden die al enige tijd geleden zijn gedaan? Heb eind nov/begin dec bestelling geplaatst met als afhaaldatum 29-12 (vraag me niet waarom dan pas ��). Ben benieuwd, anders is het echt dubbel zuur dit jaar.. als ik zelfs cat1 misloop..
Zojuist gebeld door Pijnacker, kan het morgen ophalen. Ze leveren niet meer uit na de kerst, dus verwacht dat ze alles voor die tijd nog uitleveren.. hoop was een beetje weg, maar wederom een top service. Allen fijne dagen en tot volgend jaar met hopelijk weer al het vuurwerk.

Yup! Meer details staan in de post hierboven. Afhalen van al gedane bestellingen kan nog, blijkbaar tot kerst, daarna is het klaar

Zojuist alles afgehaald in Pijnacker. Robin en Tobias, Bedankt voor jullie inzet en het mogelijk maken! Ik besef mij dat het jullie niet makkelijk wordt gemaakt.

Chapeau! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan