Event Omnium 132's

U vraagt, wij draaien :wink:
Ik vond hem goed, wel wat lange pauzes. Er was, zo te horen, ook iemand die hem niet mooi vond ...:D

Vond de pauzes echt te lang, dit haalde de box helemaal naar beneden.

Ik zij tegen mijn maat zelfs een paar keer tussen een pauze, "nu staat er al een nieuw cake te branden" :bonk:

Wat een prima box zo op film, tempo is goed, effecten komen mooi uit en branden ook lang genoeg door. Topper, alleen de pauzes tussen de cakes zijn wel écht storend.

Erg mooie bak dit die van alles heeft eigenlijk. Grote effecten, shares, tail en effecten blijven mooi hangen. Alleen zoals al gezegd, die pauzes zijn wel echt drama.

Ze moeten die blokken uit 1 geheel hebben, je blijft toch die pauzes houden. Vindt een top bak veel variatie effecten zijn ook lekker groot.

Heb hem besteld. Maar idd die pauzes zijn erg storend. Vooral die laatste vind ik erg. Na de waaier nog wachten om een I-shape 5 tegelijk :(

Deze toch om 00:30 gedaan i.v.m. de kleine mannetjes. Zelfs mijn broertje, een vuurwerknoob, merkte op dat de pauzes aanzienlijk waren.

Heel sierlijk maar vind hem een tikkeltje saai worden (kan ook aan de vertraging tussen de cakes zitten).

Back
Bovenaan