D Dionysus VWC lid 26 dec 2019 #162 Gefeliciteerd mannen, leuke prijs om te winnen. Vorig jaar ook geschoten
D Diek13 VWC lid 26 dec 2019 #164 Nice!! Gewonnen! Gefeliciteerd mede winnaars en thanks vwc en vuurwerktotaal!
funkyi VWC lid 26 dec 2019 #169 Gefeliciteerd met deze prachtige waaier! Bedankt Vuurwerktotaal voor de prijsvragen dit jaar!
Fausto VWC lid 26 dec 2019 #170 Wauw het is mijn geluks week hier op VWC zeg! Super leuk bedankt voor de mooie prijs! De rest ook van harte natuurlijk!
Wauw het is mijn geluks week hier op VWC zeg! Super leuk bedankt voor de mooie prijs! De rest ook van harte natuurlijk!
thomaz VWC lid 26 dec 2019 #171 Super bedankt voor deze mooie prijs, ook feli aan alle andere winnaars !
omepje VWC Moderator Forumleiding 26 dec 2019 #175 Gefeliciteerd jongens, dat wordt genieten hoor. VWT weer ontzettend bedankt, wat hebben we er weer een plezier aan gehad.
Gefeliciteerd jongens, dat wordt genieten hoor. VWT weer ontzettend bedankt, wat hebben we er weer een plezier aan gehad.
L Las Vegas VWC lid 27 dec 2019 #177 Bedankt vuurwerkcrew en vuurwerktotaal voor deze mooie prijs. En natuurlijk ook mijn dochter die het winnende ontwerp heeft gemaakt.
Bedankt vuurwerkcrew en vuurwerktotaal voor deze mooie prijs. En natuurlijk ook mijn dochter die het winnende ontwerp heeft gemaakt.
E Ebo VWC lid 27 dec 2019 #178 Wauw, ben er blij mee VWT en VWC bedankt voor het beschikbaar stellen van deze prijs en uiteraard ook alle mede winnaars gefeliciteerd
Wauw, ben er blij mee VWT en VWC bedankt voor het beschikbaar stellen van deze prijs en uiteraard ook alle mede winnaars gefeliciteerd
K KrypticMinds VWC lid 27 dec 2019 #179 Hartstikke bedankt voor de prijs! En alle anderen ook gefeliciteerd uiteraard
Vuurwerkfreak040 VWC lid 27 dec 2019 #180 Wow! Lekker hoor zo op de valreep toch nog een prijsje mee pikken! Geweldig thanks vwt en vwc!