Lidl - Categorie 1 vuurwerk

De knetterlinten die ik heb zijn trouwens kurkdroog. Elk pak weegt ongeveer 160-165 gram. Zonder verpakking is het gewicht van de linten 130-135 gram. Dus er zit flink minder in dan wat er op de verpakking staat.

Ik heb vanmiddag één van mijn pakjes gewogen, die was 217 gram. Voelde al droog aan, en na een avondje kachelen is hij geen gram lichter geworden. Zal eens de andere pakjes wegen.

Edit: heb er nog eentje van 218g en een van 219g. Hier dus wel erg consistent.

Gisteren in Hoorn bij de Lidl geweest, daar hadden ze enkel de grotere pakketten. Uiteindelijk een pakket meegenomen en op de parkeerplaats afgestoken. De knetterlinten hadden ze helaas niet.

De knetterlinten die ik heb zijn trouwens kurkdroog. Elk pak weegt ongeveer 160-165 gram. Zonder verpakking is het gewicht van de linten 130-135 gram. Dus er zit flink minder in dan wat er op de verpakking staat.

Poe, ik heb ze hier van 200 grams aankoop kan je nagaan. Kachel staat hier te loeien.

Ik heb ze vanaf afgelopen zaterdag op de verwarming liggen. Het gewicht is in die tijd nauwelijks gezakt :confused:

Ik heb het doosje nu verplaatst van de keuken naar de radiator in de woonkamer. Deze staat voluit. Vind het wel vreemd. Je zou denken dat, ondanks dat de radiator in de keuken lager staat, je na zoveel dagen verschil zou moeten zien.

Ach we hebben nog ongeveer 2,5 week.

Alleen de vrouw is niet zo blij met al die doosjes op de radiatoren :p

Poe, ik heb ze hier van 200 grams aankoop kan je nagaan. Kachel staat hier te loeien.

Zijn ze zo vochtig dan? Op zich zou 200 gram wel goed zijn, verpakking eraf zit je op zo'n 170 gram. Dan zou de hoeveelheid nem wel redelijk kloppen. Die van mij zijn denk ik gewoon extreem licht... 0,5 gram per lint minder. De kruitinhoud discussie geldt dus ook voor cat1 :bonk:

We gaan het zien, het gaat toch op 1 grote hoop.

Laatst bewerkt:
Hier regio arnhem nijmegen vanmiddag ook nergens meer wat kunnen vinden helaas
Gisteren een rondje Arnhem gedaan (Bakenhof/Elderveld/Noord allemaal de schappen leeg of alleen nog maar het party popper spul) en bij de Lidl winkelcentrum de Lely hadden ze schappen goed vol liggen met alles. Daar dan ook een mooie stapel Knetterlinten mee genomen.

Afgelopen weekend een ander pakje getest van hetzelfde filiaal en een pakje van een ander filiaal.
Conclusie bij beide filiaal een goede batch te pakken.

Apart dus dat er zoveel verschil in de batches zit.

Gisteren in Hoorn bij de Lidl geweest, daar hadden ze enkel de grotere pakketten. Uiteindelijk een pakket meegenomen en op de parkeerplaats afgestoken. De knetterlinten hadden ze helaas niet.
Hoorn heeft 2 Lidls he. Het assortiment verschilde ook wat toen ik er zaterdag was. Clausplein was duidelijk leger dan die op Huesmolen.

Huesmolen had het Volcano assortiment nog en wat meer van het kleine spul, terwijl op Clausplein eigenlijk alleen maar de 7-fonteinen assortimentjes en eat philicrackers lagen

Wat een is er toch een run zeg op dat Lidl vuurwerk, ben vandaag 5 vestigingen in de buurt afgeweest voor de knetterlinten en heb uiteindelijk gelukkig in de laatst bezochte vestiging de allerlaatste 3 pakken knetterlinten kunnen scoren :D. Ben er blij mee dat ik ondanks de grote moeite toch een paar pakjes heb kunnen scoren. Nu hopen dat ze de lange rit en alle vestigingbezoeken waard zijn.

Bij 3 vestigingen waren enkel de streetpacks nog beschikbaar en waren de schappen verder volledig vervangen met andere artikelen en waren de product kaartjes verwijderd. Bij 2 vestigingen lagen er nog meerdere producten op voorraad zoals de pili crackers, de vulkaan fonteinen en de crackling shots. Ik denk dat er niet meer wordt bijgevuld en dat de gehele voorraad inmiddels in de winkels ligt.

Nu thuis met 3 pakken knetterlinten en 1 pak crackling shots

Weer een ommelandse visreis voor niks, naar Van Lenneplaan dit keer; alles op voorraad behalve de better linten, niet eens een prijskaartje ervoor dus wrs ook nooit gehad. Tot nu toe maar 1 Lidl in Groningen gezien met wel een prijskaartje ervoor... Erg vreemde spreiding onder de Lidls?

Weer een ommelandse visreis voor niks, naar Van Lenneplaan dit keer; alles op voorraad behalve de better linten, niet eens een prijskaartje ervoor dus wrs ook nooit gehad. Tot nu toe maar 1 Lidl in Groningen gezien met wel een prijskaartje ervoor... Erg vreemde spreiding onder de Lidls?
Bij ons lag er sinds zaterdag nagenoeg niets. Ze gaven ook aan dat er niets meer kwa. Nu moest ik ff wat broodjes halen en hadden ze toch nog geleverd gekregen. Puur geluk dat ik daar was.... Ik hoop voor je dat je nog wat weet te vinden...

Inmiddels 3 keer bij de Lidl geweest voor de knetterlinten, maar elke keer met lege handen naar huis. Zaterdag was het een chaos, gistermiddag lagen er alleen nog aansteeklontjes. Kreeg toen wel te horen dat er vandaag weer het één en ander op voorraad zou zijn, maar welke artikelen geleverd zouden worden, dat wisten ze zelf ook niet. Vanochtend voor het werk dus toch maar even langsgereden. Schappen waren inderdaad weer gevuld, maar helaas geen knetterlinten. Ook de knettervulkanen en een groter fonteinen pakket waren er niet.

20201209_093920.jpg

20201209_093924.jpg

20201209_094127.jpg

Ik had gehoord dat je nu 18 jaar moet zijn om te kopen bij de Lidl. Kan iemand dit verifiëren?
Ik hoop dat ik nog een paar pakjes knetterlinten zou kunnen halen.

Back
Bovenaan