Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De knetterlinten die ik heb zijn trouwens kurkdroog. Elk pak weegt ongeveer 160-165 gram. Zonder verpakking is het gewicht van de linten 130-135 gram. Dus er zit flink minder in dan wat er op de verpakking staat.
En, hoe doen ze het?
De knetterlinten die ik heb zijn trouwens kurkdroog. Elk pak weegt ongeveer 160-165 gram. Zonder verpakking is het gewicht van de linten 130-135 gram. Dus er zit flink minder in dan wat er op de verpakking staat.
Poe, ik heb ze hier van 200 grams aankoop kan je nagaan. Kachel staat hier te loeien.
Gisteren een rondje Arnhem gedaan (Bakenhof/Elderveld/Noord allemaal de schappen leeg of alleen nog maar het party popper spul) en bij de Lidl winkelcentrum de Lely hadden ze schappen goed vol liggen met alles. Daar dan ook een mooie stapel Knetterlinten mee genomen.Hier regio arnhem nijmegen vanmiddag ook nergens meer wat kunnen vinden helaas
Hoorn heeft 2 Lidls he. Het assortiment verschilde ook wat toen ik er zaterdag was. Clausplein was duidelijk leger dan die op Huesmolen.Gisteren in Hoorn bij de Lidl geweest, daar hadden ze enkel de grotere pakketten. Uiteindelijk een pakket meegenomen en op de parkeerplaats afgestoken. De knetterlinten hadden ze helaas niet.
Bij ons lag er sinds zaterdag nagenoeg niets. Ze gaven ook aan dat er niets meer kwa. Nu moest ik ff wat broodjes halen en hadden ze toch nog geleverd gekregen. Puur geluk dat ik daar was.... Ik hoop voor je dat je nog wat weet te vinden...Weer een ommelandse visreis voor niks, naar Van Lenneplaan dit keer; alles op voorraad behalve de better linten, niet eens een prijskaartje ervoor dus wrs ook nooit gehad. Tot nu toe maar 1 Lidl in Groningen gezien met wel een prijskaartje ervoor... Erg vreemde spreiding onder de Lidls?