vuurwerkduiven
VWC lid
Dankje voor de update fijn dat we weten dat alles in werking is gesteld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie opgezette winkel zo! Ben zelf vanochtend ook nog even langs geweest voor wat Funke vuurwerk. Valk: bedankt en tot volgend jaar!![]()
Goedenavond
Bedankt ik zat vanmorgen om half 6 al in de auto richting de funke importeur in duitsland om ervoor te zorgen dat bij het openen vanmorgen van de winkel de manden goed gevuld waren met funke producten en man man wat gaat het hard die spullen als het zo doorgaat kan ik begin aankomende week opnieuw gaan halen hahahaha.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond
Bedankt ik zat vanmorgen om half 6 al in de auto richting de funke importeur in duitsland om ervoor te zorgen dat bij het openen vanmorgen van de winkel de manden goed gevuld waren met funke producten en man man wat gaat het hard die spullen als het zo doorgaat kan ik begin aankomende week opnieuw gaan halen hahahaha.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Is de geysir kaliber a toevallig ook beschikbaar bij de Funke importeur? Of is deze niet bedoeld / geschikt voor de Nederlandse CAT1 markt?
Alleen Nijverdal verkopen ze..Hebben beide fillialen funke cat1 of alleen nijverdal?
doe ik wat verkeerds of kan er niets online besteld worden?
Geven ze geen duidelijkheid over alleen dat voor deze maand het geregeld isIs er ook bekend rond welke datum het geld word terug betaald
Bedankt voor je antwoord want daar heb ik overheen gelezen![]()
je mag de volgende keer ook met een ietwat minder denigrerend antwoord komen
is valk Nijverdal morgen ook open?
Hoi hebben jullie nog Funke liggen zoals de luftheulerGoedenavond
Ja hoor morgen zijn de geheledag open.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
kan valk hier op antwoorden mvgIs er ook bekend rond welke datum het geld word terug betaald