[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie opgezette winkel zo! Ben zelf vanochtend ook nog even langs geweest voor wat Funke vuurwerk. Valk: bedankt en tot volgend jaar! :)

Mooie opgezette winkel zo! Ben zelf vanochtend ook nog even langs geweest voor wat Funke vuurwerk. Valk: bedankt en tot volgend jaar! :)

Goedenavond

Bedankt ik zat vanmorgen om half 6 al in de auto richting de funke importeur in duitsland om ervoor te zorgen dat bij het openen vanmorgen van de winkel de manden goed gevuld waren met funke producten en man man wat gaat het hard die spullen als het zo doorgaat kan ik begin aankomende week opnieuw gaan halen hahahaha.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Bedankt ik zat vanmorgen om half 6 al in de auto richting de funke importeur in duitsland om ervoor te zorgen dat bij het openen vanmorgen van de winkel de manden goed gevuld waren met funke producten en man man wat gaat het hard die spullen als het zo doorgaat kan ik begin aankomende week opnieuw gaan halen hahahaha.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mooi dat het zo storm loopt op cat1! Wellicht tot volgend jaar, en hopelijk vliegen de kartonnen met het ECHTE vuurwerk dan ook weer de deur uit :thumbup:

Goedenavond

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is de geysir kaliber a toevallig ook beschikbaar bij de Funke importeur? Of is deze niet bedoeld / geschikt voor de Nederlandse CAT1 markt?

doe ik wat verkeerds of kan er niets online besteld worden?

Als je een klein beetje goed kijkt en leest wat er staat als je de site opent heb je je antwoord al... Staat in dikgedrukte letters geschreven bovenaan de pagina... Korte variant van het antwoord: nee.

Bedankt voor je antwoord want daar heb ik overheen gelezen ;)

je mag de volgende keer ook met een ietwat minder denigrerend antwoord komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan