Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik hoop op Hawai taferelen
Dit dus. Op de dag zelf houden de meeste zich keurig aan de regel. Gezien met de 18:00 regel.Nederland kennende zal het allemaal wel loslopen. We zijn een vreemd volkje wat dat betreft. Grote bek, maar als je bij wijze van spreken een keer in de lucht schiet zijn we plots makke schapen die alles lijken te accepteren. Denk dat het een beetje vergelijkbaar zal zijn met de nieuwjaarsnacht om 04:00u. Het pruttelt nog een beetje. Boxje hier en daar. Wat knallers af en toe, en dat was het wel. Verwacht er ook niet veel meer van eigenlijk. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Hoop uiteraard op iets meer actie zodat je met een wat meer gerust hart af kunt steken. Maar of dat realistisch is....
Nederland kennende zal het allemaal wel loslopen. We zijn een vreemd volkje wat dat betreft. Grote bek, maar als je bij wijze van spreken een keer in de lucht schiet zijn we plots makke schapen die alles lijken te accepteren. Denk dat het een beetje vergelijkbaar zal zijn met de nieuwjaarsnacht om 04:00u. Het pruttelt nog een beetje. Boxje hier en daar. Wat knallers af en toe, en dat was het wel. Verwacht er ook niet veel meer van eigenlijk. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Hoop uiteraard op iets meer actie zodat je met een wat meer gerust hart af kunt steken. Maar of dat realistisch is....
...Eindstand, hoe groter de bende wordt dit jaar hoe beter het is voor de traditie...
Ik denk dat er veel vernielingen plaatsvinden, plunderingen in de grote steden en dergelijke. Autobranden zullen 4 x zoveel zijn, scholen idem... ik hou me hart vast.Precies. Dit is dus de grootste paradox die dit jaar aan de jaarwisseling vast hangt. Hoe chaotischer, hoe beter het uiteindelijk is voor het behoud van consumentenvuurwerk. Dat voelt vreemd en ergens niet goed. Ben vooral benieuwd naar hoe de gemoederen na de kerst zijn en of de rust alweer enigszins is wedergekeerd. Ik denk stiekem dat de meerderheid te lamgeslagen zal zijn tegen die tijd om een tegengeluid te geven. Zeker 'jan met de pet' die normaal een meterpakketje met z'n kids afsteekt (en dat is de grootste groep gebruikers). Ergens hoop ik op een roerige jaarwisseling met voldoende vuurwerk.