Hatertzuid
VWC lid
Vuurwerkverbod of niet, wat maakt het uit? 31 december om 00.00 zullen ze erachter komen hoe wij erover denken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerkverbod of niet, wat maakt het uit? 31 december om 00.00 zullen ze erachter komen hoe wij erover denken![]()
Hangt voor mij af van de strafmaat, en afwachten of ze geen straatverbod/avondklok rond twaalven instellen, wordt het nog lastiger (iig voor mij in een risicobuurt in een stad, in een dorpje ofzo...)Vuurwerkverbod of niet, wat maakt het uit? 31 december om 00.00 zullen ze erachter komen hoe wij erover denken![]()
Vuurwerkverbod of niet, wat maakt het uit? 31 december om 00.00 zullen ze erachter komen hoe wij erover denken![]()
Je zou toch zeggen dat het afschaffen van vuurwerk best veel geld kost.
Nee niet als je kijkt naar met hoeveel geld het kabinet speelt maar wat je met het geld kon doen. Je kan met dit geld redelijk wat zorgsalarissen verhogen.....
Euhh, er zijn hier normaal in de straat maar max een tiental op straat, met een verbod sta ik echt zo ongeveer in m'n eentje een berg te stoken, valt nie op!Gaat allemaal niet werken, mensen gaan toch de straat op. Hoe meer dat er doen, hoe minder straffen er volgen. Agenten snappen dat heus wel... bepaalde mensen niet :(
Hangt voor mij af van de strafmaat, en afwachten of ze geen straatverbod/avondklok rond twaalven instellen, wordt het nog lastiger (iig voor mij in een risicobuurt in een stad, in een dorpje ofzo...)
Met dat beetje cat.1 wat ik hier heb...?![]()
Mooi! Kan de cobra 6 daar ook nog tussen?
Als jij de gegevens daarvan weet wel. Deze heb ik ooit eens van een Defensie forum gehaaldMooi! Kan de cobra 6 daar ook nog tussen?
Ik meen die (gedeeltelijke) gegevens van c6 hier ooit gezien te hebben...na 't werk ns zoekenAls jij de gegevens daarvan weet wel. Deze heb ik ooit eens van een Defensie forum gehaald