Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar door omstandigheden voor het eerst weinig kilometers. Maar normaal rij ik zeker wel minimaal 200km voor m'n vuurwerk in de leuke freakacties.

In totaal zal het dit jaar ongeveer 300 km zijn.
Van die 300 km ben ik al 2 x heen en weer geweest naar Zena Maaseik en 1 x heen en weer naar Salon Roger in Maaseik.
De laatste dagen voor o&n zal het alleen naar Selfkant (Sittard) rijden zijn en dat is ongeveer 80 km heen en terug en eventueel een paar kilometer hier over grens naar Duitsland zijn om wat Aldi, Lidl en Rewe vuurwerk te kopen...

490km op de 28e bij 3 winkels langs
de 31e nog wat kleinere bestelling ophalen bij 5 verschillende winkels maar die liggen allemaal op route van huis naar stooklocatie dus das lekker efficient. 18 km omrijden voor 5 winkels

30km retour voor een bestelling in NL en 100km enkel voor bestelling in Duitsland, met een rondje discounters erbij zal dat rond de 250km uitkomen.

Lekker in de vakantie dus tijd genoeg.

Ik kom toch ieder jaar rond de paar honderd kilometer uit. Soms een aardig endje rijden om bepaalde producten te kunnen veroveren, maar dat is het dubbel en dik waard.

Ik heb het in twee dagen gesplitst.

dag één: Regio ritten, 6 ophaallocaties; 145 km
dag twee: 2 locaties Duitsland en één locatie NL; 336 km.

Worden twee hele mooie dagen.. man man man wat heb ik er zin in :D:biertje:

Er komen een mooi aantal km's voorbij, ik ga dit jaar 8 winkels af waarvan één winkel twee keer omdat het anders qua kg's niet helemaal uit komt...

Na even optellen in Google Maps wordt het +/- 1050km

4 winkels dit jaar, 1 in Haarlem, 1 in Amsterdam en 2 in Hoofddorp.
Kom zelf uit die buurt, dus alles is goed te bereiken, zal max een kilometer 50 zijn totaal.

Pfff ik ben jaloers op sommige mensen hier.
Maar ik kom dit jaar met 748km relatief goed weg, in vergelijking met de 980km van vorig jaar. :bonk: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan