Pyroboy26
VWC lid
Kijk die groene rakkers eens goed bezig voor de wereld. Morraalridders.... maar ondertussen
https://www.geenstijl.nl/5156306/tfoe-burger/
https://www.geenstijl.nl/5156306/tfoe-burger/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hetzelfde, het is niet de eerste keer dat de regering de bevolking schoffeert en de inhoud en gevolgen negeert. Desalniettemin doorstrijden, ook als men zo'n waanzinnig verbod doorzet.Heb een slecht onderbuikgevoel over morgen helaas.
Zie nu steeds vaker terug komen dat partijen nu ook een verbod willen voor andere hulpverleners i.p.v. alleen de zorgverleners. En dat ze dus dat gaan gebruiken om een verbod in te stellen.
Zat net Hart van Nederland te kijken. Er maar weer eens vanuit gaan dat er al een verbod is. Het is zo'n ongeloofwaardige kliek die media. Alleen maar liegen, liegen en nog eens liegen. Bah!!!!!!!!!![]()
Volgens mij kan het ze niets schelen of het te handhaven is. Dit hele vuurwerkverbod is een gevalletje symboolpolitiek. Alleen voor de bühne. Dan hebben ze er zogenaamd alles aan gedaan om de zorg te ontlasten. Terwijl ze zelf een zooitje van de zorg hebben gemaakt met hun zorgbeleid. Politiek gezien is een vuurwerkverbod gewoon te aantrekkelijk voor ze. Het grootste gedeelte van het domme volk trapt er in en is zeer vergeetachtig wat betreft overheidsbeleid.Dat ga ik ook zeker doen. Het is al heel vaak gezegd hier. HET VALT NIET TE HANDHAVEN!!!!!
Bij NOS journaal al niks meer over de advertentie, en ook op de frontpage van de NOS app al niks meer over te vinden...
Ja natuurlijk, je hebt illegaal explosief materiaal in bezit!Stel dat je gewoon afsteekt en er komt politie langs, mogen die nog vuurwerk die nog niet is afgestoken en binnen ligt in beslag nemen?
In beginsel niet denk ik. Tenzij je het in de gang klaar hebt liggen.Stel dat je gewoon afsteekt en er komt politie langs, mogen die nog vuurwerk die nog niet is afgestoken en binnen ligt in beslag nemen?
Ik denk alleen wat je bij je hebt. Ze mogen niet zomaar je huis inStel dat je gewoon afsteekt en er komt politie langs, mogen die nog vuurwerk die nog niet is afgestoken en binnen ligt in beslag nemen?
In bezit hebben mag gewoonJa natuurlijk, je hebt illegaal explosief materiaal in bezit!