Red Widow [Limited Silver Edition]

Smaken verschillen. Ik vond hem erg gaaf. Heldere kleuren en een goede combi met het vertraagde 'ghost' effect. :biertje:

Helemaal mee eens. Ik vond hem ook erg mooi. Helemaal toen de achterburen er ook 1 afstaken en we grotere afstand stonden. Maakte hem eigenlijk nog mooier...

Deze heb ik afgelopen jaar ook meermaals voorbij zien komen (Wolff-dealer om de hoek), en ik was best onder de indruk eigenlijk! Deze ga ik dit jaar ook halen als alles volgens planning loopt! Die ghost-effecten zijn sowieso al heerlijk, maar dan ook nog in waaier-vorm met meerdere kleuren, ik vind helemaal mooi!

Ik vond dit echt een prima waaier :yes: De salvo's gaan keurig gelijktijdig omhoog. De mines zijn fors, en de rode ghost effecten doen het ook mooi simultaan! Echt een strak getimede cake. Niks mis mee!

Blijft inderdaad een heel goede waaier! Enige wat ik mij nog afvraag is waar dat 21e shot blijft. Voor mijn gevoel heb je 5 rijen van 4, maar er zal ergens een mine zijn toegevoegd ofzo?

Blijft inderdaad een heel goede waaier! Enige wat ik mij nog afvraag is waar dat 21e shot blijft. Voor mijn gevoel heb je 5 rijen van 4, maar er zal ergens een mine zijn toegevoegd ofzo?

:) Betrapte mij er ook al op dat ik net drie keer het filmpje zat te kijken voor dat 21e shot.
Hoop dat er voldoende 2018 exemplaren in de bunkers staan. Begreep dat er geen 2019 versie binnen komt.

Erg toffe bak! Mooie effecten en heldere kleuren. De mines zijn ook echt mooi. Te zien in de film op 03:48

De red widow is zo'n heerlijke cake die je alleen niet zo vaak voorbij ziet komen. Prachtig effect, heeft wel een beetje de neiging om te gaan 'dansen'. Zag het in andere films ook gebeuren, dus beter even vastzetten. Vind dat ghost effect hier echt mooi in uitkomen. Grote boeketten ook, zeker een aanrader!

Is dit de enige waaier met het ghost effect? of zijn er meer? Vind dat heel tof, mooie lucht vol met ghost effect!

Back
Bovenaan