Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Hmm, met de hoeveelheid stemmen lijkt er niet een heel eerlijke procentberekening achter te zitten, of zit groenSlinks te pollf*cken?

Al die polls. De ene keer slaat een poll enorm onze kant uit, de andere keer enorm naar de tegenstanders. Geloofwaardigheid van zo’n poll hecht ik steeds minder waarde aan.

Al die polls. De ene keer slaat een poll enorm onze kant uit, de andere keer enorm naar de tegenstanders. Geloofwaardigheid van zo’n poll hecht ik steeds minder waarde aan.
Geloofwaardigheid gaat het niet om, het gaat er om dat ze een negatieve uitslag voor ons kunnen gebruiken om verbodsbeleid te rechtvaardigen.

Net ook even 10x gestemd, maar eigenlijk heeft het toch weinig zin. Poll of geen poll, de regering doet toch wat het wilt.

Een keer of 35 zou al een procent verschil moeten maken. Net ook 15x gestemd.

Vraag dus ook sterk af of de uitslag van deze poll niet bij voorbaat al bepaald is door een linkse hipster columnist...

Hoe kan jij net gestemd hebben?bij mij is ie al een tijdje gesloten namelijk..
Hij doet t nog wel hoor. Inmiddels 29%. Ff doorzetten om hem alvast de 30 in te krijgen. Hoe dan ook heb ik het gevoel dat deze poll stinkt....waar komt die extreme achterstand vandaan?

Back
Bovenaan