Ik zoek een cake

Weet iemand een cake met enkel alleen witten blink ?
Spiners to white blink - cafferata is tot nu de enige waar ik op kom.

Ben eigenlijk nog opzoek naar een Nederlandse fontein met het 'jellybean' effect. Weet dat ze er zijn maar lijk ze niet te kunnen vinden, iemand een idee?

Ben eigenlijk nog opzoek naar een Nederlandse fontein met het 'jellybean' effect. Weet dat ze er zijn maar lijk ze niet te kunnen vinden, iemand een idee?

definieer jellybean effect :wink:
Je zou de indextopics van de Dahlia producten kunnen kijken, en ook bij Strobe staan een aantal cakes/boxen met extra felle gekleurde sterren!

Dahlia

Blink of Strobe

Vulcan heeft er één: Jumping Jelly Beans.

De Neon Night van Wolff is er ook 1. Die is zelfs in de regio te bestellen bij een bekende winkelier.

En Broekhoff heeft de Neon Fishes Fountain. Ook zo'n soort effect.

Funke heeft er ook 1, de Regenbogen Fontäne. Alleen is die niet in NL te koop.

Jaaa, thanks voor alle info heren! Ik bedoelde inderdaad de fontein versie. Gelukkig veel keuze, wist niet dat er zoveel keuze was. The bright color fountain nemen we sowieso mee, de neon knights ziet er ook goed uit.

Mocht je ook in Duitsland gaan shoppen, de Laser van weco en de Proteus van helios hebben ook dat effect in de fontein zitten

Een moeilijke voor een triviant... ik zoek een cake met exact dezelfde kleuren als de Wicked Whistle... :rolleyes:

Back
Bovenaan