[Funke NL] Geysir Kaliber C

Hier inmiddels ook besteld. Films van afgelopen jaar zien er prima uit. Hier gaan we ons wel mee vermaken.

Gistermiddag even een shopvideo bekeken van een youtuber en daarin kwam de Geysir Kaliber C voorbij. Zo te zien is de verpakking anders dan de variant die al een paar jaar in Duitsland te koop is. Ziet er wederom strak uit en kan niet wachten om deze in de straat te bewonderen.

20201016_210139.jpg

benieuwd wanneer de officiele 2020 collectie bekend wordt en toegevoegd aan vuurwerkplanet, eerder lijkt het hier niet beschikbaar te worden

Geinige dingetjes, maar wel meer van hetzelfde mijn inziens. Had persoonlijk liever wat (meer) andere uitbreidingen gezien.

Komt er dan sws niks meer nieuws dit jaar dan dit? (en de Vivaldi/Goldblinker, maar dat boeit me weinig, Funke kleinspul wil ik!)

Ze zeiden in het bezoek verslag van wel. Maar of het dan bij 1 box, 1 cake en deze blijft? Mocht er toch meer komen denk ik dat het net als vorig jaar weer pas richting het einde van het jaar bekend word?

Heb ze afgelopen jaar uit DE meegenomen en ze zijn echt super leuk.
Zie ze nu ook in BE te koop:blink:
klopt ik heb ze ook meegenomen vorig jaar uit duitsland kleueren zijn echt superfel en de cracling mooi hoog en hard zeker een aanrader om er veel van in te slaan voor barre tijden !!!!

Leuke dingen voor tussendoor, keiharde crackling die waarschijnlijk niemand verwacht na zo'n bengaals vuurtje.

Kwam zojuist een filmpje tegen van de Geysir Kaliber C op het kanaal van Pyrotwinz. Zo te zien gaat het hier om de variant die ook in de Funke NL collectie zit. De crackling finale lijkt net iets anders te zijn dan bij de eedere batch voor o.a. de Duitse markt, maar hoe dan ook dit ziet er wederom weer zeer strak uit. Geweldig spul en ik kijk er dan ook al naar uit om deze met de jaarwisseling zelf in de straat te mogen bewonderen.

Echt een geweldig stukje vuurwerk, klein product maar met grootste uitwerkingen. Perfect voor in de vooravond!

Back
Bovenaan