[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeden middag

Ik denk als het zo doorgaat dat begin volgende week vpd vol zit, dus weet niet of er nog wel een nieuwe week aanbieding komt.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Snel nog maar besteld dan, ga de 30e toch al die kant uit voor de Triple X. 3 Mooie assortimenten genomen;

Fairytail assortiment
Brasilian Box
Big 19

Tactisch en ik trap er ook in :D

UPDATE !!!!!! UPDATE !!!!

Goedenavond freaks en members

Wij kwamen er net achter dat wederom alle tijdsblokken vervuld waren op vuurwerkperdoos.
Vanavond gaan wij VOOR DE LAATSTE KEER alles bekijke nen waar mogelijk is blokken samen voegen.

DUS..........
Morgen zullen de echt de allerlaatste tijdsblokken die we nog kunnen creëren open worden gesteld.

Dit houd dus echt is VOL = VOL.
Dus bij deze morgen de laatste kans op bestellen en dan is het ook echt klaar helaas, dus mocht je een bestelling willen plaatsen en het systeem geeft aan "er zijn geen blokken meer vrij neem contact op" dan weten jullie bij deze pm sturen of mailen of er nog iets mogelijk is, heeft geen zin dan meer want dan zitten we ook echt VOL....

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Komen er nog meer producten van Katan, zoals de 25sh 25mm cakes uit de Loud collection?

Goedenavond

We zitten bijna vol met de vpd site dus er zullen geen nieuwe producten meer op de site komen.
Zoals het er nu uit ziet hebben we nog 8 plekken over en dan gaan we de site sluiten helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik wacht deze keer wel op de gewone site.... voor het eerst in al die jaren dat ik geen bestelling heb kunnen plaatsen op VWPD

Voor het eerst besteld dit jaar bij jullie en ben ook wel benieuwd naar de “normale” site
Het is mij in ieder geval goed bevallen! Duidelijke communicatie en hele mooie prijzen waarvoor dank en tot de 30e van december:handsup:

Goedenavond

We zitten bijna vol met de vpd site dus er zullen geen nieuwe producten meer op de site komen.
Zoals het er nu uit ziet hebben we nog 8 plekken over en dan gaan we de site sluiten helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
kunnen we dan ook niet meer bestellingen aanvullen? aangezien er al een blok is gereserveerd voor 'bestaande klanten' ?

Waarom niet de site open houden voor klanten die al bestellingen hebben lopen? Dan kan je gewoon toevoegen aan je huidige tijdslot toch?

Ja, ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen @Valk?

Goedenmiddag

Nou heel simpel, als wij dit zouden willen doen moeten wij de site openbaar laten en weer tijdsblokken moeten opengooien( deze zijn er al niet meer om te beginnen) daarbij vergeet niet dat elke keer als klanten een extra bestelling doen de tijdsduur van afhalen per klant langer word, daardoor zouden wij weer in tijnood komen met de volgende klant, waardoor alles weer langer gaat duren en gezien de gehele corona situatie moeten wij nu éénmaal sneller handel en daardoor het aantal afhaaltijden verkorten helaas.
Dus helaas is het mede daardoor niet meer mogelijk bestellingen te plaatsen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan