[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marcel, kun/wil je aangeven wat de prijzen op de Valk website gaan doen straks vergeleken met vwpd? Gaan die omhoog en/of komen er nog wat interessante acties via de Valk website? Of blijven de prijzen in eerste instantie nog gelijk? Specifiek: ik loop nog te azen op de Valk 6-19 en wellicht nog de Punisher. Maar twijfel of ik de Valk website zal afwachten om enkele losse producten mee te kunnen bestellen zoals de Monster Ride of zoiets.

Goedenmorgen pyromun

De prijzen op de reguliere valksite zijn altijd wat hoger als op vpd ( daarvoor is vpd ook altijd vroeg in het jaar al open voor knalprijzen).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zo, de Ultimate City Trip van Magnum nog even meegepakt. Nu is het echt klaar met bestellen :D

Gelukkig nu toch nog wat dingen kunnen bij bestellen! Toppers zijn jullie voor het voorzien van extra plekken!!

Heb toch nog een doosje Big19 kunnen bestellen, nu wachten op de reguliere website open gaat.
Ga het dit jaar iets anders doen, en ben wat kritischer.... ga op zoek naar de pareltjes en kom dan bij wat meer winkels uit waar wat kleinere bestellingen liggen. Valk blijft altijd favoriet.
Big 19 ideaal voor de opvulling van de avond.

Goedemiddag van der Valk,

Wanneer gaat jullie reguliere website open? En hebben jullie dezelfde openingsactie als vorig jaar?

Greetz

PyroVenray001

Goedemiddag van der Valk,

Wanneer gaat jullie reguliere website open? En hebben jullie dezelfde openingsactie als vorig jaar?

Greetz

PyroVenray001

Goedenmiddag

Zoals het nu uitziet zal onze reguliere webshop halverwege november open gaan, we weten nog niet pg we npg openings acties gaan doen, houd daarom de site gewoon goed in de gaten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hoeveel plekken zijn er nog? Aangezien ik vrijdag me salaris krijg helaas
Hopen dat dan nog open is

Gr

Hoeveel plekken zijn er nog? Aangezien ik vrijdag me salaris krijg helaas
Hopen dat dan nog open is

Gr

Goedenavond

Nou we hebben echt een stormloop op dit moment niet normaal meer.
Daardoor durf ik er ook echt geen schatting op te maken hoelang we nog open blijven.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik dacht eigenlijk dat de site nadat het van de week al vol was nog eenmalig één avond open ging. Maar dat is toch al iets langer gebleken...

Ik wilde net even kijken welke tijden er beschikbaar waren als ik zou bestellen, maar ik zie dat er geen afhaalmomenten meer zijn. Klopt dat, of doe ik iets verkeerd?

Ik wilde net even kijken welke tijden er beschikbaar waren als ik zou bestellen, maar ik zie dat er geen afhaalmomenten meer zijn. Klopt dat, of doe ik iets verkeerd?
Zijn inderdaad helaas geen afhaalblokken meer beschikbaar.

Goedenmiddag

Ik had inmiddels al meerdere mails voorbij zien komen met dezelfde vragen.... ik ben bang dat de blokuren helaas allemaal vergeven zijn .
We gaan het nakijken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Enig idee toevallig per wanneer de prijzen op de normale site zichtbaar worden? :D

Wil nog wat klein spul bij mijn freak bestelling toevoegen.

Enig idee toevallig per wanneer de prijzen op de normale site zichtbaar worden? :D

Wil nog wat klein spul bij mijn freak bestelling toevoegen.

Goedenavond

Zoals het er nu uitziet zal onze reguliere webshop halverwege november online gaan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan