[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Is dit iets om een hele GBV lijn voor aan te maken? Is toch een exclusief VW AlmereHaven product dus winkelcollectie courtesy by GBV/Evo? Of heb ik dat verkeerd begrepen omdat het product in dat topic bekendgemaakt werd, en wordt het breder verspreid?

Hoi nee deze wordt ook landelijk verkocht alleen in Almere zit die bij ons in het assortiment.

Is dit iets om een hele GBV lijn voor aan te maken? Is toch een exclusief VW AlmereHaven product dus winkelcollectie courtesy by GBV/Evo? Of heb ik dat verkeerd begrepen omdat het product in dat topic bekendgemaakt werd, en wordt het breder verspreid?

Deze zal landelijk verkrijgbaar zijn.

Gr
Marchel

Zoooooo ontzettend vet dit! Als liefhebber van de hardere scene én x aantal weekenden op defqon te hebben doorgebracht.... MOET ik dit assortiment dit jaar hebben! Wauw, wat gaaf! Benieuwd naar de verdere info! :handsup:

wat vet dit!!! even kijken of de site al werkte van de locale winkel zie ik deze ertussen staan.
Helaas nog niet te bestellen maar zoals andere al zeggen HEBBEN:handsup:
effecten maken idd niet uit maar als het met samenwerking is van pyrofoor hoef je daar ook niet bang voor te wezen denk ik zomaar.

No worries, ook de effecten zijn dik in orde ;)

Sow echt wel een mooie set! Denk dat het een goede zet is, prachtige labels iig (doet dan toch meer dan je zou verwachten) en zo op het eerste ook veel variatie. Waaiers, compound en cakes. Als ik de effecten zo lees ook veel van elk, ben benieuwd naar de uitwerkingen!

Sow echt wel een mooie set! Denk dat het een goede zet is, prachtige labels iig (doet dan toch meer dan je zou verwachten) en zo op het eerste ook veel variatie. Waaiers, compound en cakes. Als ik de effecten zo lees ook veel van elk, ben benieuwd naar de uitwerkingen!

Die rode is geen compound, daar zitten de goodies/merchandise in haha. Die fout maakte ik in eerste instantie ook.

Die rode is geen compound, daar zitten de goodies/merchandise in haha. Die fout maakte ik in eerste instantie ook.
Zou de merch gesponsord zijn? of moeten we daar net als op de festivals dik voor betalen haha?

De prijs gaat voor mij echt belangrijk worden, ik wil deze box HEEL GRAAG! maar niet ten kosten van alles

Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

Adviesprijs 2020: € 499,00
Folderprijs 2020: € 399,00
Onlineprijs 2020: € 349,00

Beperkte oplage beschikbaar. Verkrijgbaar via de online verkoopkanalen van GBV-WECO dealers.

Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

Adviesprijs 2020: € 499,00
Folderprijs 2020: € 399,00
Onlineprijs 2020: € 349,00

Beperkte oplage beschikbaar. Verkrijgbaar via de online verkoopkanalen van GBV-WECO dealers.

Dat was te verwachten. Nu de beelden nog!

Dat was te verwachten, bij een box van een Q dance festival hoort een typische Q dance prijskaartje.:p Wel benieuwd naar de uitwerkingen en de verschillende effecten.

En weg is de interesse! leuk geprobeerd maar zo prijskaartje is toch werkelijk absurd. Past goed in de Qdance lijn inderdaad.

Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande, 20-25 per cake was meer dan genoeg geweest. en dan een zelfde bedrag voor de reclameprulletjes. Of verwachten jullie dat die op marktplaats bijvoorbeeld heel veel gaan opleveren?

Back
Bovenaan