Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geniaal apparaat, blijf m geweldig vindenmooi breed, lekkere rauwe screamers en mooie boeketten, wij hebben er van genoten in ieder geval. Eerste 2 rijen iets minder in beeld door een vinger voor de lens.
Wellicht off-topic, maar om bij het onderwerp te blijven: de bora bora/ The Gunner leent zich hier goed voor uit. Per karton 6/1 voor €100,- neem 2 karton en je hebt 12 cakes en genoeg keuze hoe je ze wilt schieten. Staat hier ook definitief op de lijst voor 2020/2021. Had em dit jaar 1x meegenomen om te proberen. Je kan bijv. 3-4-5 cakes doen of in setjes van 2 of 3.. x4 enz.. 1 Kingsman in adviesprijs staat gelijk aan 2 karton Bora Bora/The Gunner ook in Adviesprijs. Veel meer waar voor je geld, maar enkel geen Fan-Sape.
Is deze voor 100,- te krijgen?
Vind 150 zeer aan de prijs
Ik had bij deze bak altijd zoiets van 'meh', tof maar te duur, maar na het zien van jouw film ben ik ineens super enthousiast! Wat een heerlijk gekrijs zeg!Dit was afgelopen jaarwisseling mijn afsluiter van de avond, tegen 2 uurHeerlijk om in die relatieve stilte opeens het oorverdovende gekrijs te horen van de Kingsmen! De boeketten gingen helaas redelijk schuil achter de mist, die juist later op de nacht nog flink bleef hangen. Het geluid van het opstijgen van tien krijsers tegelijk is echt met geen pen te beschrijven. Het is gewoon angstaanjagend
Hoe ze 'vertraagd' opstijgen en dan slingerend hun weg vervolgen, is gewoon magisch. De boeketten zijn ook prima, maar daarvoor koop je deze box niet. Tis een unieke bak, maar ook een bak met geld.