Genietmomentjes!

Kriebels vanwege het naderende seizoen, demo's in de planning en voorbereiding van leuke acties in de komende maanden met kerstmuziek aan. :p

Tijdens de nachtdienst sky erop hebben staan en de laatste dingen voorbereiden voor het seizoen. Dikke zin hier en flinke kriebels.

M'n ontslagbrief op de bus doen, een spontaan belletje plegen en nog geen uur later een fantastisch aanbod krijgen van een oudmanager van me.

De dienstlijst van december binnen krijgen, en zien dat ik vrij ben tijdens de dagen der dagen !!
Er was dit jaar kans dat ik uitgeloot zou worden, dus ik geniet nu zeker !
Denk dat ik vanavond nog wat ga bestellen om het te “vieren” ... :p

Dat mijn werkgever naar mij en me collega’s toe komt gelopen vrijdag en zegt tegen ons dat wij maandag en dinsdag maar vrij moeten nemen omdat het mooi weer word:p Nou ja als hij dat vind, ga ik er natuurlijk niet tegen in:D

Je rooster voor kerst, verkoopdagen en oud en nieuw al binnen krijgen (vorig jaar 17 december pas:bonk:) en zien dat je exact de juiste dagen vrij bent! Dolgelukkig :D

Vannacht de regen tegen de rolluiken horen kletteren. :D Heerlijk gevoel altijd als je lekker warm in bed ligt.

Afgelopen donderdag een rondje geslingerd op de Airbone bij de kermis van Goes.
Hoogste booster ter wereld (65m, 120kmh, 4,5G)

Fantastische ervaring :angel:

kermis goes-album-blog (1 van 1).jpg

Nieuwe doner zaak open op loopafstand!

Ennn mede dankzij het forum en de langere nachten kijk ik weer helemaal uit naar december!

In navolging van Titanium: gister €100 in de staatsloterij. Dat kon nog wel eens een bestelling worden :p

Back
Bovenaan