Special#4 Howling Comet to Cactus

Sowieso een heerlijke film, maar de boxen komen ook hierop m.i. prima over. Tuurlijk is het geen dikke crackling wolk, maar chaos met zoveel rauwe fluiters naar wat crackling willekeurig in de lucht is absoluut prima.

Ik twijfel om deze box of de ROTP (2 stuks totaal 70 shots) te verwerken in een project. Wat vinden jullie mede freaks? Deze box of 2x de ROTP tegelijk/achter elkaar?

Ik heb het gevoel dat deze box minder goed is bevallen dan verwacht namelijk..

Deze box is bij mij echt prima bevallen. In tweevoud geschoten, heerlijk. Tempo zat er goed in, waarbij het tempo van de ROTP in 2018, wat ik me nog kan herrineren, iets trager is. Maar volgens mij was dan de krijs van de ROTP per shot wel iets 'voller'.

Bij de Special 4 heb je natuurlijk 30 huilers meer, en een crackling wolkje. Ook kan je met 4 cakes wat creatiever zijn dan met 2. Dat kan net iets beter bij je show passen. Als jouw opties had, dan zou ik gaan voor de special 4.

Wel benieuwd naar je keuze en waarom. Twijfel ook tussen deze box en de ROTP voor dit jaar.

Afgelopen jaar deze als zo wel de rotp gehad, maar de rotp is niet meer wat het geweest is helaas.
Daarom zal ik zeker de special 4 aanraden!

Afgelopen jaar deze als zo wel de rotp gehad, maar de rotp is niet meer wat het geweest is helaas.
Daarom zal ik zeker de special 4 aanraden!

Fijn, ook iemand anders die roept dat de ROTP niet meer zijn oude niveau heeft. Mijn keuze zou ook zeker de Special 4 zijn.

Fijn, ook iemand anders die roept dat de ROTP niet meer zijn oude niveau heeft. Mijn keuze zou ook zeker de Special 4 zijn.

Hier ook hoor, dat merk ik al 2 jaar. Veel slechtere fluit-toon. De gene die nog hetzelfde waren, waren van een oudere batch.

Ik heb dit jaar een nieuwere batch ROTP, per schot nog wel stukken goedkoper dan de Special 4, maar geen crackling. Misschien dat de Special 4 er toch ook weer komt, dus dan kan ik het vergelijken.

Op het merendeel van de filmpjes zijn de fluiters echt rauw en de boeketten mooi... Echter heb ik er een stuk of 5 kunnen bewonderen afgelopen oud en nieuw en waren dat dikke tegenvallers!

Het is gewoon de gok wat voor batch je hebt; chrys boeketten of cactusjes. Ik neem het risico niet en gooi er Zombie Zones tussendoor :)

Volgens mij was het al redelijk snel duidelijk dat de boeketten tegen zouden vallen, ik dacht dat Katan daar ook wat over had gezegd. Dat er verschil in fluit was heb ik niks van meegekregen om eerlijk te zijn. Maar dit jaar heb ik deze weer besteld, dus ik zie het wel.

Volgens mij heb ik deze ook wel voor rond de €55 langs zien komen dit jaar. Of ben ik nu in de war met een andere bak?

Nee hoor, deze wordt doorgaans voor 50-60 euro aangeboden eerder in het jaar bij freakzaken.
Ik zou er zelf niet meer dan 60 voor betalen overigens.

Heerlijke fluitbak voor een prima prijs (die ik betaald heb). Dan is dit een nobrainer. Fluit is voor mij leidend, en het effect bijzaak.

Heb hem ook gehad zie mijn filmpje (vanaf 1 minuut 46). Eerst gaat er 1 en halverwege de eerste gaan er 2. Echt een topper vond ik het, komt er dit jaar weer in meervoud!

Overigens gefilmd door mijn vriendin, ze moet nog het 1 en ander leren kwa film skills:bonk:

Lekker hoor!
vooral met die salutes er tussen door, welke cake is dat?

Back
Bovenaan