sprinkhaan
VWC lid
Een huishoudelijke vraag:
Word de showroom nog ingericht voor publiek ? Het zijn rare tijden natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe werkt het eigenlijk na zo'n offerte ontvangen te hebben? Krijg je een factuur en moet je het dan overboeken?
Heb het BredaVW al gevraagd nadat ik een voorstel van ze kreeg maar nog geen reactie gehad. Ik ga ze niet blijven spammen, ze zullen het druk zat hebben.
Vraagje, heb je hier zelf daadwerkelijk vuurwerk besteld of wil je je alleen maar melden met een tekstuele bijdrage zonder verdere inhoudelijke onderbouwing of kennis van zaken.
Desalniettemin bedankt voor de input.....
Moderatoren van mij mogen mijn berichten en de reacties die hierop volgden verwijderd worden om de rust terug te laten keren. Het probleem is keurig opgelost dus verdere correspondentie in dit topic is overbodig!!
Back to reality.
Erg bedankt breda , dat wij als smurfen genoemd worden . Maar bij mij gaat het niet om zwart maken , want ik vind super wat jullie kwa winkel doen en de prijzen zijn altijd top . Maar als je niet tegen wat kritiek kunt om ergens wat te verbeteren vind ik het erg laag om de smurfen erbij te halen . Nooit negatief geweest over jullie site of winkel, alleen over jullie communicatie en dan zo fel reageren op en menig jammer . Want verders top wat jullie doen . Maar ach wat maakt het uit wat die kut smurfen zegge
De crackling traum is inmiddels weer van de site af.
Komt deze nog wel terug?
Had m al besteld,maar wil er misschien nog 1![]()
Een huishoudelijke vraag:
Ontopic zie dat de Crossette Switch al op is... zonde
Bedoelen jullie dat de hummingbird niet komt dit jaar?
Kan die prijsverhoging na de 26e, zodat ik van mijn loon nog het laatste kan inkopen? Niet dat ik anders niets koop, daar niet van haha.
Kan die prijsverhoging na de 26e, zodat ik van mijn loon nog het laatste kan inkopen? Niet dat ik anders niets koop, daar niet van haha.