[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe werkt het eigenlijk na zo'n offerte ontvangen te hebben? Krijg je een factuur en moet je het dan overboeken?

Heb het BredaVW al gevraagd nadat ik een voorstel van ze kreeg maar nog geen reactie gehad. Ik ga ze niet blijven spammen, ze zullen het druk zat hebben.

Hoe werkt het eigenlijk na zo'n offerte ontvangen te hebben? Krijg je een factuur en moet je het dan overboeken?

Heb het BredaVW al gevraagd nadat ik een voorstel van ze kreeg maar nog geen reactie gehad. Ik ga ze niet blijven spammen, ze zullen het druk zat hebben.

Hoe plaats je de order?

Plaats de order via onze webshop, dan zijn de producten al direct voor je gereserveerd. Je kunt wederom het extra orderblok kiezen. Kies voor overmaken of in de winkel betalen en vermeldt het afgesproken offerte bedrag in het opmerkingenvak. Maak dat bedrag over of kom gezellig langs en betaal het in de winkel (pin of cash).

Vraagje, heb je hier zelf daadwerkelijk vuurwerk besteld of wil je je alleen maar melden met een tekstuele bijdrage zonder verdere inhoudelijke onderbouwing of kennis van zaken.

Desalniettemin bedankt voor de input.....

Moderatoren van mij mogen mijn berichten en de reacties die hierop volgden verwijderd worden om de rust terug te laten keren. Het probleem is keurig opgelost dus verdere correspondentie in dit topic is overbodig!!

Back to reality.

??? Aparte vraagstelling(y) ik reageer gewonnen met de waarheid en omdat er locatie limburg bij mij staat betekend niet meteen dat ik er niet bestel sterker nog al een aantal jaren op rij. Nogmaals uitstekende zaak met altijd mooie acties en uitstekende service.

Erg bedankt breda , dat wij als smurfen genoemd worden . Maar bij mij gaat het niet om zwart maken , want ik vind super wat jullie kwa winkel doen en de prijzen zijn altijd top . Maar als je niet tegen wat kritiek kunt om ergens wat te verbeteren vind ik het erg laag om de smurfen erbij te halen . Nooit negatief geweest over jullie site of winkel, alleen over jullie communicatie en dan zo fel reageren op en menig jammer . Want verders top wat jullie doen . Maar ach wat maakt het uit wat die kut smurfen zegge

Erg bedankt breda , dat wij als smurfen genoemd worden . Maar bij mij gaat het niet om zwart maken , want ik vind super wat jullie kwa winkel doen en de prijzen zijn altijd top . Maar als je niet tegen wat kritiek kunt om ergens wat te verbeteren vind ik het erg laag om de smurfen erbij te halen . Nooit negatief geweest over jullie site of winkel, alleen over jullie communicatie en dan zo fel reageren op en menig jammer . Want verders top wat jullie doen . Maar ach wat maakt het uit wat die kut smurfen zegge

Zwart maken klopt niet he.
En trouwens dat is hokjesgeest.
Blauw maken dat klopt dan weer wel.

Manmanman... Ik word zo moe van dat volk dat in hun opvoeding nooit 'nee' heeft gehoord. Dat volk dat denkt alles te krijgen door te dreigen met het schrijven van een grammaticaal incorrect, incoherent, wanstaltig stuk slijk. En dat alles zodat ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten met hun pauper gedrag. Ik hoop stiekem dat we deze mensen niet treffen op dit forum, maar je weet het niet.
Ik hoop dat de medewerkers van bredavuurwerk, hoe lastig het ook is, met name de positieve dingen uit dit topic meenemen. Ook vanuit mij: heren, top dat jullie zo je best doen en mij en vele anderen al jaren voorzien van top prijzen voor mooi vuurwerk.

Ps een algemene tip voor de miemelaars over het annuleren van hun bestellingen... misschien geen geld uitgeven dat je niet kunt missen. Dat imponeert namelijk als een vrij kansloze strategie voor het leven.

Mensen deze discussie ging juist zo goed met allemaal wederzijds begrip en berichten dat zaken naar tevredenheid opgelost waren. Zullen we het daar gewoon bij laten?

Ook de offerte binnen. Vond de korting van €0,60 wel wat mager maar ach, gelukkig zijn de prijzen standaard vrij competitief.

De crackling traum is inmiddels weer van de site af.
Komt deze nog wel terug?

Had m al besteld,maar wil er misschien nog 1:)

Komt misschien terug. Hierover later meer.

Een huishoudelijke vraag:

Word de showroom nog ingericht voor publiek ? Het zijn rare tijden natuurlijk.

Zeker! Wel volledig coronaproof. Hierdoor gaat de showroom een wat andere indeling krijgen.

Ontopic zie dat de Crossette Switch al op is... zonde

Aangevuld!

Bedoelen jullie dat de hummingbird niet komt dit jaar?

Dat is een China Red product en wij zijn geen China Red dealer.

Let op freaks, de prijzen gaan inde komende 2 weken stijgen.
Diverse producten gaan stijgen in prijs. Diverse items stijgen gemiddeld 5 tot 10%. Sommige items zelfs wat meer dan 10% en sommige items blijven hetzelfde. Wij gaan niet per individueel product aangeven hoeveel het precies omhoog gaat, want is onmogelijke opgave met 400 tot 500 items.

Offertes kunnen tot 5 november worden aangevraagd
Omdat we ons vanaf november volop focussen op het reguliere vuurwerkseizoen stoppen we op 5 november met aannemen van offerte aanvragen. De freaksite blijft wel open tot eind november.

Kan die prijsverhoging na de 26e, zodat ik van mijn loon nog het laatste kan inkopen? Niet dat ik anders niets koop, daar niet van haha.

Mooi, de 15e mijn loon binnen. Dat word nog 1 keer kiezen en schrappen ,dan is het wel compleet voor mij dit jaar.

Haha bedankt voor de gouden tips :p
Zo serieus was het niet hahaha. Die paar euro meer voor deze hobby is geen ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan