Bugano/Weco - Pink stars

Die van mij ook maar gelijk dan. Ik heb het al vaker gezegd, alleen voor deze beauties zou ik al naar Duitsland rijden. Uniek!

Deze ook elk jaar in de collectie. Fantastisch, en heb nog niet veel fonteinen gezien die hier aan kunnen tippen.

Een stookmaat had deze ook uit Duitsland meegenomen. Ik kende hem niet, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar hij was gaaf! Gaat flink de hoogte in, en de roze sterren zitten er fraai in. Nu ik zie dat ie slechts 9 euro kost, zeg ik dat het een topper is.

als iemand dit als overlast durft te aanvaarden in onze straat sla ik hij of zij direct neer!!!
Ik snap zoiezo niet waarom in Nederland maar weinig echt kwalitatief goeie fonteinen zijn.

als iemand dit als overlast durft te aanvaarden in onze straat sla ik hij of zij direct neer!!!
Ik snap zoiezo niet waarom in Nederland maar weinig echt kwalitatief goeie fonteinen zijn.

Denk niet dat een iets meer uit de kluiten gewassen fontein een probleem is de 31e.

Maar als je dit a.s. oud en nieuw om 0000 aansteekt, zal de buurt denken dat dit gewoon onder het kindervuurwerk valt.

Back
Bovenaan