RedWire - Double Dark

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 03649
Artikelnaam: Double Dark
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1940.4 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: De Double Dark 100 schots compound steek je 1x aan en dan krijg je iets wat nog nooit iemand heeft gezien! Deze effecten zijn double layer, dat wil zeggen dat ze 2x ontbranden in 2 verschillende effecten en in dit geval kleuren. Supergaaf om te zien, een lust voor het oog!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 199,50
Voorverkoop: € 179,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

03649_2-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Red Wire Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, gamboge in consu, da's wel bijzonder. Je krijgt dus dat zeker de eerste oplichting wat kort is. Ook zien we niet 2e keer een ander effect (nou ja, na het blauw wel wittigs) maar dezelfde. In de multicolor lijkt het wel leuk. Bijzonder dat dit in consu gelukt is, maar of ik het nou echt spectaculair of mooi vind...ben ik nog niet over uit.

Hmm, gamboge in consu, da's wel bijzonder. Je krijgt dus dat zeker de eerste oplichting wat kort is. Ook zien we niet 2e keer een ander effect (nou ja, na het blauw wel wittigs) maar dezelfde. In de multicolor lijkt het wel leuk. Bijzonder dat dit in consu gelukt is, maar of ik het nou echt spectaculair of mooi vind...ben ik nog niet over uit.

Je hebt het over deze mislukte peonie cake zonder finale voor een bedrag waar je ook bijna 200 appelflappen voor kan kopen? :P

Tof concept dat we (volgens mij) nog niet gezien hebben in Nederlands consumenten vuurwerk. Ik ben fan maar niet voor die prijs.

Ik vind het mooi gedaan, als het bij de productie versie ook zo duidelijk zichtbaar is vind ik het zeker een schouderklopje waard. Blij dat er iets "nieuws" word geprobeerd om op de markt te brengen.

Ik vind het mooi gedaan, als het bij de productie versie ook zo duidelijk zichtbaar is vind ik het zeker een schouderklopje waard. Blij dat er iets "nieuws" word geprobeerd om op de markt te brengen.

Zeker heel mooi gedaan, mocht het echter bij de productie niet naar voren komen, dan heb je wel heel veel betaald voor een "standaard" box ?

Standaard box? Pure peonies als box kun je met een loep zoeken, zeker met paarse en gele ertussen. Maar de prijs is sowieso hoog, zoals vrijwel altijd bij RedWire. Waarom mag Joost weten.

Standaard box? Pure peonies als box kun je met een loep zoeken, zeker met paarse en gele ertussen. Maar de prijs is sowieso hoog, zoals vrijwel altijd bij RedWire. Waarom mag Joost weten.

Ik bedoel dat als het effect er niet goed uitkomt het best een prijzige box is. 179 euro zonder het dubbele effect er in maar wel goede peony's is een hoop centjes toch?

Deze staat nog niet tussen de nieuwe producten op vuurwerkplanet.nl, de dealer kon deze ook (nog) niet bestellen bij Lesli. Komt deze box dit jaar nog wel?

Wat is dit voor bizar effect dan?! Wat gaaf, dit heb ik echt nog niet eerder gezien!

Fors aan de prijs, maar wat een unieke box!

Heel gaaf inderdaad. Als ik deze voor een mooi prijsje tegen kom wil ik hem zeker eens in de straat ervaren.

Effect is prachtig, maar ik denk alleen interessant/opvallend voor de liefhebber. Tussen de klappen van 00.00 zal dit wellicht niet zo opvallen. Een box waarbij je aan de toeschouwer moet uitleggen wat hem bijzonder maakt!

Back
Bovenaan