[Funke NL] Azul

Ik vind 'm juist erg dik overkomen. Hij komt hier voorbij op 03:18

Grote spreiding en harde burst zo te horen. Erg dikke box die voor €100,- het overwegen waard is. De andere Funke / Luypaers producten komen hier trouwens ook echt super over.

Ik vind 'm juist erg dik overkomen. Hij komt hier voorbij op 03:18

Klopt, prima kwaliteit, ook op dat filmpje. Maar ik vind 'm daarentegen wel vrij eentonig qua effecten, een beetje te sloom, te weinig kleur hebben en als je een box 'azul' noemt verwacht ik ook beduidend meer blauw te zien. Misschien is die kleur er in het echt wel, maar op het beeldmateriaal spat het er niet vanaf.

Maar gelukkig verschillen de smaken, en to be honest... voor 100,- zou zelfs ik gaan twijfelen, dus dat zegt ook wel weet wat. Met die kanttekening dat de Yggdrasil, Elegant Night en Fermata dan al wel in mijn collectie moeten zitten. :wink:

Ik snap wat je bedoelt Bonzo alleen vind ik nu juist deze box heel erg vet uitgewerkt. Erg mooie en bijzondere kleuren die je niet al te vaak ziet. En die blink blijf echt erg lang hangen, prachtig en sierlijk tegelijk.
(gelukkig kunnen smaken verschillen :wink: )

Toch zie je aan de breaks duidelijk dat het Funke is, had slapper verwacht na al het commentaar. Vind het een super mooi blok. De breaks zijn lekker straf.

Klopt smurf! Die foto waar ik dat over zei, daar staat de lege doos in de hobbykamer! Ik heb de cake's dus uit de mooie doos gehaald. Ik heb dus niet gelogen :).

ziet er prima uit, maar mn voorkeur gaat naar andere producten. deze is nu voor eur 105 te vinden in deventer.

Ik zou niet meer twijfelen. Had ik ook niet moeten doen. Ik had hem wel voor 150 euro. Wat een klasse bak. Grote effecten, harde burst, subliem blauw en groen en machtig goud. En dan te bedenken dat hij live nog vele malen mooier is als op mijn film. Prachtig. Dit jaar komt hij er weer. Ik hou zie zoiezo wel graag de max gevulde 30mm, 100 shots boxen.

Ben in principe voorzien, maar heeft deze nog toegevoegde waarde om erbij te nemen. Dus heeft deze hardere knal, betere spreiding etc dan een goedkopere 30mm bak? Iemand tips/deze al gehad?

Ben in principe voorzien, maar heeft deze nog toegevoegde waarde om erbij te nemen. Dus heeft deze hardere knal, betere spreiding etc dan een goedkopere 30mm bak? Iemand tips/deze al gehad?

Op de vorige pagina vind je tal van ervaringen incl. beeldmateriaal van vorig jaar terug!

Je hebt gelijk. Voor 100 euro gaat deze erbij komen. Wordt mijn eerste cat. f2 Funke ooit.:D

Back
Bovenaan