Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tegenwoordig zijn steeds meer webshops grote delen of zelfs het gehele jaar online met als gevolg dat het bestellen van vuurwerk het hele jaar door gaat. Daarnaast wordt het vuurwerk jaar in jaar uit steeds mooier. Elk jaar komen er weer velen toppers bij en dat keuze is dus reuze! Kom je er niet uit en weet je niet wat je moet bestellen of twijfel je tussen een paar producten? Vraag het dan hier in dit topic.

Op Vuurwerkcrew zitten veel leden met veel productkennis en we zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dus schroom je niet om je vraag te stellen. Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Zit te overwegen om een showtje te maken van de cakes met dezelfde opbouw als de Stars over-serie van Wolff. Zijn er nog meer soortgelijke cakes (I-shape en W-shape afgewisseld) die ik mee kan nemen in overweging?

Stars over Paris (Goud + blauw)
Stars over Vienna (Rood en wit blinker)
Stars over Barcelona (Rood + Willows + cracklings)

Meen dat in de Lidl van Duitsland ook een soortgelijke cake zat? Hoor graag jullie suggesties!

Zit te overwegen om een showtje te maken van de cakes met dezelfde opbouw als de Stars over-serie van Wolff. Zijn er nog meer soortgelijke cakes (I-shape en W-shape afgewisseld) die ik mee kan nemen in overweging?

Meen dat in de Lidl van Duitsland ook een soortgelijke cake zat? Hoor graag jullie suggesties!

Chain Reaction en High Lighter, beide van Zena. Wel uitloop, maar zijn voor een mooi prijsje nog te koop in Amersfoort.

Goldfinger (lidl duitsland)
Ethica uit de rubro Blitz lijn heeft het ook

De Underground uit de HFF series van VWT is ook een mixed shape (I en W).

Er zijn vele erg goede assortimenten te koop, de keus is erg breed en daardoor lastig te kiezen. Onderstaande zijn voor mij wel de bekendste of schieten mij zo snel in het hoofd, wie heeft er nog meer tips voor goede assortimenten ?

Mega 6
Buurtassortiment
WCKD Heroes
Ultimate City trip
Brassilian box

Er zijn vele erg goede assortimenten te koop, de keus is erg breed en daardoor lastig te kiezen. Onderstaande zijn voor mij wel de bekendste of schieten mij zo snel in het hoofd, wie heeft er nog meer tips voor goede assortimenten ?

Mega 6
Buurtassortiment
WCKD Heroes
Ultimate City trip

Een all-time klassieker is natuurlijk de Big19 (van Wolff of Valk). Top cakes voor t geld.

Mega 6
Buurtassortiment
WCKD Heroes
Ultimate City trip
Brassilian box

Radical Power van Wolff. Hoewel dat er wel 'slechts' 3 cakes per assortiment zijn.

Mega 6
Buurtassortiment
WCKD Heroes
Ultimate City trip
Brassilian box

6z19 assortiment uit de Fireworks Special lijn bij Orthen en enkele andere freakshops. Zijn cakes uit het voormslig Happy Hardcore Assortiment en momenteel voor 6 tientjes te verkrijgen. Presteerde vorig jaar op de demo van Orthen heel goed

Mega 6
Buurtassortiment
WCKD Heroes
Ultimate City trip
Brassilian box

Fairytail assortiment Evo
Bird of Prey van der Valk(eigen import)
Extreme salute 2.0 vuurwerkvisie

De keuze is uiteindelijk op de volgende assortimenten gevallen:

WCKD Heroes
Ultimate City trip

Ik heb een beetje hulp nodig, ik ben bezig met het plaatsen van een bestelling en ik kan maar 1 van de onderstaande 3 cakes kiezen. Welke zouden jullie aanraden? Ze zijn alle 3 van Volt.

Pryzm
Blue titanium
Blinkr

Ik vind het lastig want vind ze alle 3 mooi maar zo groot is het budget even niet.

Blue Titanium was mij vorig jaar niet heel goed bevallen. Tussen het geweld van 00.00 vielen de effecten helemaal weg. De andere twee (nog) niet gehad.

Ik heb een beetje hulp nodig, ik ben bezig met het plaatsen van een bestelling en ik kan maar 1 van de onderstaande 3 cakes kiezen. Welke zouden jullie aanraden? Ze zijn alle 3 van Volt.

Pryzm
Blue titanium
Blinkr

Ik vind het lastig want vind ze alle 3 mooi maar zo groot is het budget even niet.

Ik zou voor de Blinkr gaan. Blue Titanium en Pryzm beide gehad en vond ze beide zwaar tegenvallen

Eens met bovenstaande posts. De blue titanium en Pryzm zijn niet heel goed ontvangen, dan zou ik persoonlijk voor een nieuwkomer gaan.

Ben op zoek naar Crackling Palms / Crackling Willows / Time rain en door al t aanbod kom ik er niet zo snel op, jullie ideeën?

Boxen of cakes maakt niet uit, beide prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan