Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit deze 3 zou ik gaan voor de Cloud Conencted, uit de hele serie vind ik de Paranoid en Fireball de mooiste.

Heey allemaal!
Zit een beetje te twijfelen tussen een aantal producten. Jullie misschien tips?

Valk super 19 (5 cakes) voor €22
Of
Valk super 16 (6 cakes) voor €18

En welke van onderstaande producten zijn nou echt must haves volgens jullie?
Edit: of zitten er ook nog echt flippers tussen, dus die ik sowieso beter kan schrappen?

Beast Mode
King of blue
Delta Echo
Double Demolition
Monster Ride
Decibel
Redneck Revolt
Merkur
Dream cakes
Wicked Warlord
Big fat chill
Pyro code
Telesto Star
Royal Six cake
Geysir Kaliber C
Storm Trooper
Cracker fountain
Cuckoo Cuckoo
Merkur
Golden Sturm
Super explosion
Heavy Titan 500
Monster Ride
Knall und fall

Alvast bedankt voor jullie input! :D

Persoonlijk zo ik onderstaande cakes uit het lijstje halen die je deelt:

Beast Mode
King of blue
Double Demolition
Monster Ride
Decibel
Redneck Revolt
Wicked Warlord
Big fat chill
Pyro code
Telesto Star
Geysir Kaliber C
Cracker fountain
Cuckoo Cuckoo
Golden Sturm

Kan mij voledig aansluiten bij het lijstje van Wesley. Stuk voor stuk top producten.

Ik zou hier voor gaan :

Beast Mode
King of blue
Monster Ride
Decibel
Redneck Revolt
Wicked Warlord
Big fat chill
Telesto Star
Storm Trooper
Merkur
Golden Sturm
Monster Ride

Over de twee assortimenten kan ik niets zeggen, daar heb ik geen ervaring mee. Net als de Golden Sturm en de Storm Trooper, maar die staan op de lijst hier :)

Heey!

Ben ik nog een keer. Twijfel nog beetje tussen 3 producten:

Head Hunter van Magnum
Double Demolition van VWM
Sirius & the Blizz van Magnum

Iemand advies wat de beste optie is?
Vind een wat lager tempo eerlijk gezegd niet zo erg. Zag dat de Sirius en The Blizz niet echt een finale hadden, maar bleken wel erg goed te zijn. De Head Hunter was cake 1 wat minder las ik.

Gezien de Katan 400 nog even op zich laat wachten en ik toch nog één grote compound wil, hierbij mijn dilemma:

Ga ik voor de Tournamentbox óf de Sodom en Gommorah? :bonk:
Prijzen zijn hetzelfde. Welke zouden jullie kiezen?

Artikelnaam: Event Sodom And Gomorrah
Bruto Gewicht: 24800 gram
Netto kruitgewicht: 5337 gram
Aantal schoten: 484 schoten
Max. tube diameter: 25MM
Voorverkoopprijs: €299,00

Artikelnaam: Tournament Box
Bruto Gewicht: 25000 gram
Netto kruitgewicht: 5612 gram
Aantal schoten: 432 schoten

Gezien de Katan 400 nog even op zich laat wachten en ik toch nog één grote compound wil, hierbij mijn dilemma:

Ga ik voor de Tournamentbox óf de Sodom en Gommorah? :bonk:
Prijzen zijn hetzelfde. Welke zouden jullie kiezen?

Artikelnaam: Event Sodom And Gomorrah
Bruto Gewicht: 24800 gram
Netto kruitgewicht: 5337 gram
Aantal schoten: 484 schoten

Artikelnaam: Tournament Box
Bruto Gewicht: 25000 gram
Netto kruitgewicht: 5612 gram
Aantal schoten: 432 schoten

100% de Tournament Box!

Ben op zoek naar Crackling Palms / Crackling Willows / Time rain en door al t aanbod kom ik er niet zo snel op, jullie ideeën?

Boxen of cakes maakt niet uit, beide prima.
Broekhoff crown collection
1.2" Crown Legacy
Pyroshow collection
Time rain willow crosette I shape cake en een fanshape cake
Gbv weco casa de papel

Laatst bewerkt:
Ben op zoek naar Crackling Palms / Crackling Willows / Time rain en door al t aanbod kom ik er niet zo snel op, jullie ideeën?

Boxen of cakes maakt niet uit, beide prima.

Hannover of Emu van Vulcan (Hannover is compound Emu een losse cake) Er zit wel blauw bij door maar ziet er erg goed uit.

Ik was van plan om de Serenity van Evolution te gaan bestellen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb sowieso de Snowstorm 2.0 (2020 versie) nog op mijn lijstje staan. Wat is volgens jullie de beste Evolution cakebox/compound momenteel?

Ik was van plan om de Serenity van Evolution te gaan bestellen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb sowieso de Snowstorm 2.0 (2020 versie) nog op mijn lijstje staan. Wat is volgens jullie de beste Evolution cakebox/compound momenteel?

Als je 30mm zoekt zou je kunnen kijken of je de Limited Edition 1 nog ergens kan scoren. Vind dit een mooie gevarieerde box met een redelijk tempo waar je ook van kan genieten omdat die niet mega snel is. The Branco vind ik ook nog steeds een topper. Als je 25mm zoekt zou ik gaan voor een Dragon Box 2 of 3, Toro Box vind ik ook een heel gevarieerd blokje

De Winter Night vind ik ook erg sierlijk en is nog op enkele plekken te verkrijgen. Mocht je in de buurt van Franeker komen is die special lijn van die winkel daar ook nog wel een mooie optie vind ik, zitten mooie bakken tussen. Vergelijkbaar met de serenity in de zin dat ze allen met een rustig tempo schieten. Maar vind de Mega Willow en de Noi-Z, wat ik zie op filmpjes, ook wel echt indrukwekkend. Vorig jaar ook de EVO bomber gehad, als uptempo, kleur en willows een vereiste zijn dan is die wel echt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan