funkeliefhebber
VWC lid
Er zijn betere dan de drie die jij opnoemt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb liever de paranoid of de elegant night dan die heb ik vorig jaar gehad namelijk.Dank voor de reacties.
Ik zet mijn zoektocht voort![]()
Gezien de Katan 400 nog even op zich laat wachten en ik toch nog één grote compound wil, hierbij mijn dilemma:
Ga ik voor de Tournamentbox óf de Sodom en Gommorah?
Prijzen zijn hetzelfde. Welke zouden jullie kiezen?
Artikelnaam: Event Sodom And Gomorrah
Bruto Gewicht: 24800 gram
Netto kruitgewicht: 5337 gram
Aantal schoten: 484 schoten
Max. tube diameter: 25MM
Voorverkoopprijs: €299,00
Artikelnaam: Tournament Box
Bruto Gewicht: 25000 gram
Netto kruitgewicht: 5612 gram
Aantal schoten: 432 schoten
Max. tube diameter: 25MM
Voorverkoopprijs: €299,00
Broekhoff crown collectionBen op zoek naar Crackling Palms / Crackling Willows / Time rain en door al t aanbod kom ik er niet zo snel op, jullie ideeën?
Boxen of cakes maakt niet uit, beide prima.
Ben op zoek naar Crackling Palms / Crackling Willows / Time rain en door al t aanbod kom ik er niet zo snel op, jullie ideeën?
Boxen of cakes maakt niet uit, beide prima.
Ik was van plan om de Serenity van Evolution te gaan bestellen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb sowieso de Snowstorm 2.0 (2020 versie) nog op mijn lijstje staan. Wat is volgens jullie de beste Evolution cakebox/compound momenteel?
Ik was van plan om de Serenity van Evolution te gaan bestellen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb sowieso de Snowstorm 2.0 (2020 versie) nog op mijn lijstje staan. Wat is volgens jullie de beste Evolution cakebox/compound momenteel?