Ganafu Final Wave

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe fraaie waaiercompound, gefilmd tijdens de Rubro Dealer Avond 2020:

Heel fraaie waaier compound. Veel variatie qua effecten en ook mooie kleurencombinaties. Laatste twee salvo's vind ik persoonlijk wat minder i.v.m. de crackling, die had wat mij betreft weg gelaten mogen worden. Kwestie van smaak.

Dit lijkt haast wel een mixed shape versie van de Break Out van wolff! Heel gave box hoor, hij blijft maar door gaan!

Deze box gister mogen aanschouwen over de huizen heen, paar straten verder op werd deze af geschoten, maar dit is echt wel een fraaie bak!

Hele mooie box was dit. Wel erg jammer van de wind. Denk dat hij normaal nóg beter tot z'n recht komt.

Ik was hier ook erg benieuwd naar en stond als 3 of 4e cake in de 0:00 show op de planning. Helaas had de box zelf andere plannen want die dacht bij de laatste rij van de 1e cake, joh ik klap lekker in de tube uit elkaar :bonk:

Gelukkig was de volgende cake nog niet aan en klapte er maar 2 of 3 op de grond voor het weer stil werd. Niemand gewond en volgend jaar nog 3/4 van een Ganafu Final Wave af te steken haha.

PXL_20240101_083811395.jpg

Afgelopen jaar geschoten, keurige bak erg van genoten.
Maar dit is 25+30 mm ipv enkel 30 mm.
Heb 'm op video dus wellicht volgt deze later nog.IMG_8039.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is een hele leuke compound voor in de vooravond, ik noem hem zelf de proud mary van Rubro.

Back
Bovenaan