[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis!

Zou je voor ons klasek willen inkopen/aanbieden :D
Valt blijkbaar nu weer terug onder eurostar ipv vwt.
Zitten hele leuke producten bij, screaming ufo's heb ik zeker interesse erin.

Ps: of ging je al klasek opnemen in je ass? Je zou 1 merk toevoegen las ik? Misschien is die goude bak wel van klasek :p

Dennis!

Ps: of ging je al klasek opnemen in je ass? Je zou 1 merk toevoegen las ik? Misschien is die goude bak wel van klasek :p

Eurostar/klasek is altijd goed. Dus kom maar dooorrrrr.

Dennis!

Klasek daar heb ik wel de informatie van binnen maar we moeten ook nog kunnen werken:D

Ik denk dat ik even op Eurostar wacht en eens kijk wat we nog kunnen aanvullen daarvan en wat er nieuw komt.

We.kunnen het assortiment wel groter en groter maken maar ik wil geen rijen en dat we het overzicht kwijt zijn met de uitlevering.

We hebben nu ruim 180 artikelen namelijk in het assortiment.

Dennis

Dennis kan je wat meer info geven over die mysterieuze gouden cake / box ?
Alles afgezocht maar kom er niet uit wat het is haha ��

Klasek daar heb ik wel de informatie van binnen maar we moeten ook nog kunnen werken:D

Ik denk dat ik even op Eurostar wacht en eens kijk wat we nog kunnen aanvullen daarvan en wat er nieuw komt.

We.kunnen het assortiment wel groter en groter maken maar ik wil geen rijen en dat we het overzicht kwijt zijn met de uitlevering.

We hebben nu ruim 180 artikelen namelijk in het assortiment.

Dennis

Heel begrijpelijk en logisch, maar als de screaming ufo's artikel nummer 184 zou worden, zou dat stiekem wel heel erg tof zijn. :rolleyes: #wishfullthinking

Artikel gevonden haha !
Geinig vooravond doosje.

Wel knap dat ze dit uit zon klein mm persen.

Laatst bewerkt:
Leuk boxje, per 2 heb je redelijk wat chaos in de straat. Of je knoopt er 5 aan elkaar en je hebt voor relatief weinig geld een mega compound

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan