Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie webshop weer. Ben benieuwd naar de evo force one. Valt mij dat er niet zoveel nieuwe 30 mm 100 shots compounds zijn bijgekomen naast die van Pangu. Kunnen we daar nog wat meer van verwachten?
Mooie webshop weer. Ben benieuwd naar de evo force one. Valt mij dat er niet zoveel nieuwe 30 mm 100 shots compounds zijn bijgekomen naast die van Pangu. Kunnen we daar nog wat meer van verwachten?
Wat is het kaliber en kruitinhoud?
Wat is het kaliber en kruitinhoud?
Over 5 minuten staan ze online de eerste 10 bestellers hebben hem voor deze prijs kijk maar op de shop onder weekaanbieding.
Hierna gaat die omhoog.
Bekijk bijlage 55221
Dennis
Valt inderdaad nog genoeg te kiezen hoor inderdaad. Dit jaar ga ik denk ik voor de pangu colorfull/primavera en van statement la patron/hermanos en de VAH 30mm. Mjb box en nova ook leuk. Rest nog ff goed kijken.
Ik bedoelde ook meer het nieuwe aanbod van evo eigenlijk. Voorgaande jaren nog een flinke intro van de grote 30 mm specials corolla, branco,noiz,willows etc. Beetje wat Sjefke ook is opgevallen bij andere importeurs.
Daar gaan je goede voornemensDat ziet er heel goed uit. Prima blokje voor dit geld en ook nog een dikke waaier erin verwerkt. Toch budget maar oprekken om er een aantal mee te nemen
Daar gaan je goede voornemens![]()