[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie webshop weer. Ben benieuwd naar de evo force one. Valt mij dat er niet zoveel nieuwe 30 mm 100 shots compounds zijn bijgekomen naast die van Pangu. Kunnen we daar nog wat meer van verwachten?

Mooie webshop weer. Ben benieuwd naar de evo force one. Valt mij dat er niet zoveel nieuwe 30 mm 100 shots compounds zijn bijgekomen naast die van Pangu. Kunnen we daar nog wat meer van verwachten?

Valt mij sowieso op dat bijna alle importeurs veel klein kaliber en mixed kaliber nieuwe producten aanbieden. Mssn dat Eurostar nog met mooi 30mm spul komt

Hoi

Ik blijf kijken maar ik moet zeggen dat er genoeg op staan denk ik.
Alleen soms staat het in de omschrijving en soms in de tekst hier ben ik nog mee bezig om het overzichtelijk te krijgen allemaal alleen dit is een hoop werk.:cry:

De Evo force one deze komt zodra ik de film compleet heb.

Valt inderdaad nog genoeg te kiezen hoor inderdaad. Dit jaar ga ik denk ik voor de pangu colorfull/primavera en van statement la patron/hermanos en de VAH 30mm. Mjb box en nova ook leuk. Rest nog ff goed kijken.
Ik bedoelde ook meer het nieuwe aanbod van evo eigenlijk. Voorgaande jaren nog een flinke intro van de grote 30 mm specials corolla, branco,noiz,willows etc. Beetje wat Sjefke ook is opgevallen bij andere importeurs.

Laatst bewerkt:
Valt inderdaad nog genoeg te kiezen hoor inderdaad. Dit jaar ga ik denk ik voor de pangu colorfull/primavera en van statement la patron/hermanos en de VAH 30mm. Mjb box en nova ook leuk. Rest nog ff goed kijken.
Ik bedoelde ook meer het nieuwe aanbod van evo eigenlijk. Voorgaande jaren nog een flinke intro van de grote 30 mm specials corolla, branco,noiz,willows etc. Beetje wat Sjefke ook is opgevallen bij andere importeurs.

Klopt daar het je wel een puntje.

Dat ziet er heel goed uit. Prima blokje voor dit geld en ook nog een dikke waaier erin verwerkt. Toch budget maar oprekken om er een aantal mee te nemen

Zojuist iedereen antwoord gegeven via Pm of een mail :D

Gisteren was dit me even voorbij gegaan allemaal.

Iedereen die een tijd aanpast of laat gelijk zetten als het mogelijk is die krijgt een nieuwe mail van me met de aangepaste tijd.

Verder lopen we behoorlijk vol in de blokken.
( Ochtend 29-12 en avond 29-12 )

de middag daar is nog wat beschikbaar en 30-12 :D

Onze freak actie loopt tot 14-10-2020 hierna stoppen we en gaan we over op de vrije verkoop met de webshop.

Wij willen ons aan de RIVM regels houden waardoor de blokken wat minder vol zitten dit jaar en we iedereen de ruimte willen geven.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan