[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er deze vrijdag nieuws over wolff?
Ik vraag me ook af of er nog bulk maddog shots komen.
Wat voor acties kunnen we verwachten met de komende freakavond? Laatste keer dat ik 1 bijwoonde was het laatste jaar dat outlet groningen centraal stond, toen werd er voor een mooie prijs besteld zonder mystery deals of de containerdeals(zoals op de laatste verkoopdagen).

Sorry voor het late bericht. Zoals jullie wellicht gezien hebben, geen nieuwe weekactie vandaag. Wel zijn er in alle winkels leuke budget cakes toegevoegd van Vuurwerktotaal. Deze staan onder 2 halen 1 betalen.

Maar dan het goede nieuws! Houd de pinpassen, random readers en betaalapps nog even op zak. Want volgende week komen we een week lang met Wolff vuurwerk in de actie!

Deze producten komen alleen online in Groningen en zullen echt maar een week lang tegen de actieprijzen verkrijgbaar zijn.

Sorry voor het late bericht. Zoals jullie wellicht gezien hebben, geen nieuwe weekactie vandaag. Wel zijn er in alle winkels leuke budget cakes toegevoegd van Vuurwerktotaal. Deze staan onder 2 halen 1 betalen.

Maar dan het goede nieuws! Houd de pinpassen, random readers en betaalapps nog even op zak. Want volgende week komen we een week lang met Wolff vuurwerk in de actie!

Deze producten komen alleen online in Groningen en zullen echt maar een week lang tegen de actieprijzen verkrijgbaar zijn.

Jammer dat het alleen maar in Groningen is. :sad:

Vanaf wanneer gaat dit in?

Ben benieuwd naar de wolff producten,
Pinpas staat klaar.
Hoop dat de mjb cake misschien ook in de weekaanbiedingen kan aankomende weekend.
Mooie cake

Haha ik had al een vermoeden dat veel freaks belangstelling heeft voor de mjb cake.
Ben blij dat ik het in mijn post gevraagd heb. (Wil m zelf ook namelijk)

Waarom staan er in de shop van Haulerwijk veel meer boxen onder het kopje compounds als in Groningen? Zijn de boxen die in groningen onder cakeboxen staan dan geen compounds? Terwijl deze zelfde wel staan onder compound in Haulerwijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan