M.o.a.b. [Uitloop]

Goed. Je hebt een aantal minuten vuurwerk, maar dit is echt een gat in je budget. Koop er persoonlijk meerdere cakes voor.

Persoonlijk vind ik hem helemaal ruk! De uitwerkingen lijken op potjes van de lidl en Aldi uit Duitsland, vind de w-shape niks, niet genoeg tempo en hij is nogal geprijsd.

Opzich wel aardige momenten tussen maar ook momenten dat ik denk van nee. Prijs is best hoog. Verder 42 kg geen enkele verkoper die daar moeilijk over doet. Als je ziet wat er elk jaar word verkocht bij de winkels . Plus word hier niet op gecontroleerd .

wat een bak geld voor zon box! Ik vind de atmosphere van broekhoff vele male mooier en ook nog eens 200 euro goedkoper. Wel 2 potten minder en een kilootje kruit maar dat neem ik voor lief! Eerst kijken wat de concurrentie aanbied voordat ik zon box bestel

De uitwerkingen zijn maar karig, tempo zit er niet in, prijs is enorm en de schietrichtingen vind ik maar ongemakkelijk overkomen. Slaan we over deze.

Vreemd dit, als je deze besteld krijg je twee boxen gezamelijk 42 kilo, dan ben je in overtreding.
Importeurs maken er zelf ook een zooitje van.

Wat mij steeds opvalt m.u.v. Rubro dat bijna alle mega-cakeboxen vaak erg tegenvallen. De boxen van met name 250+euro. De middelgrote boxen zijn qua prijs-kwaliteitsverhouding toch vaak het best. :)

Op zich weinig mis mee. Leuke kleuren, af en toe best bijzondere effecten, tempo vind ik prima en de verschillende schietrichtingen houden het een beetje spannend. Echter is de prijs ronduit belachelijk. Als het 200 à 250 euro had gekost, was het het geld prima waard, maar voor bijna €600 (in extreme gevallen) mogen ze hem houden.

Back
Bovenaan