Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze nog ergens verkrijgbaar voor rond de €10?
Een van de beste fonteinen op de markt. Wel een beetje prijzig maar wat een heerlijke chaos.
Normaal zijn ze 20 euro, die 10 euro is alleen in de freakacties.Prijzig? Ik vind 10 euro een prikje. Bijzonder ding met lange duur.
Houtse bazar in Helmond heeft ze staan voor 10 euroDeze nog ergens verkrijgbaar voor rond de €10?
Same, als je eentje tegenkomt later dit jaar, meld het!Geweldige stuk vuurwerk..vorige jaar 5x er van genoten ..helaas volgens mij nergens in zuid Holland voor een leuke freakprijs te krijgen :(
In breda nog te vinden. Wellicht dichtbij genoeg afhankelijk vanuit waar je in zuid Holland woontGeweldige stuk vuurwerk..vorige jaar 5x er van genoten ..helaas volgens mij nergens in zuid Holland voor een leuke freakprijs te krijgen :(
In breda nog te vinden. Wellicht dichtbij genoeg afhankelijk vanuit waar je in zuid Holland woont
Heb er twee in de bestelling staan voor €12,50 p.s. Ben erg benieuwd! Op filmpjes lijkt hij wel het tofste als hij een meter of 1,5 van de grond af staat. Misschien ga ik dat ook proberen!