Tailgate Fan

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2832
Artikelnaam: Tailgate Fan
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1288 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Uit de Silence Series deze prachtige compound met alleen tail effecten. Het tempo doet monden open vallen en zal garant staan voor vele oeh's en aah's!
Effect specificatie: Green blink mine with red blink willow and blue cylinder power
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 370 x 250 x 155
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,00
Winkelprijs: € 89,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2832-Tailgait-Fan-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is behoorlijk prijzig en tijdsduur was vrij kort, maar wat was deze ontzettend mooi zeg. De kleuren hierin zijn echt perfect uitgevoerd, deze geeft wel een hele dikke wow factor in de straat.

Zo wat een machtig mooi gekleurde tails. Perfecte bak om je showtje mee te starten. Maar daar de korte tijdsduur voor mij voorlopig een twijfel geval

Een prijzige bak, maar man, wat een indruk maakte hij op de demo en zal hij ook geven in een wat smallere straat. Echt een must have zou ik bijna zeggen, de prijs laat mij twijfelen.

Hij is behoorlijk prijzig en tijdsduur was vrij kort, maar wat was deze ontzettend mooi zeg. De kleuren hierin zijn echt perfect uitgevoerd, deze geeft wel een hele dikke wow factor in de straat.

Totaal mee eens. Alleen had ie inderdaad wat langer door moeten gaan. Maar echt een prachtige tailbak.

Echt een prachtige bak, wow! Wel echt een liefhebbers product dit, ik denk dat ie in veel straten komt te staan bij de leden aankomende oud en nieuw :)

Geen twijfel mogelijk. Gaat meteen op de lijst! 1x wel gezien het prijskaartje :D Zo iets moet je gewoon even gezien hebben.

Voor de liefhebber echt een pracht van een bak, de kleuren, het tempo. Ja dit trekt wel de volle aandacht in de straat. Meer van dit soort kunstwerkjes! Prijskaartje is stevig voor nog geen 15 seconden vuurwerk, maar met een mogelijke openingsactie wel erg interessant.

Ja, dit is gewoon vet! Die Pyroshow bakken zijn altijd prijzig, maar altijd volledig gevuld, strak getimed en ideaal voor shows. Daarom gebruiken profs bij festivals en pyromusicals deze lijn ook zo vaak.

Ik ga deze zeker overwegen, want als je dit in de straat zet, vóór bijvoorbeeld een Mega Willows van evo, W-triple layer of een Armageddon, heb je de aandacht wel te pakken.

Geen twijfel mogelijk. Gaat meteen op de lijst! 1x wel gezien het prijskaartje :D Zo iets moet je gewoon even gezien hebben.

Precies dat, kostbaar, maar deze moet ik in de straat ervaren en ik wil de reacties hierop wel horen ook, dit is een bak met een retehoge oooohhhh en aaaaahhhh factor. :D

Back
Bovenaan